Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Denne gang var vi svært fornøyde. Hadde en sak i høst der vi ikke var.
Kjapp behandling ved skade, god informasjon under saksbehandlingen.
Ta opp på neste Landsmøte i LO å få byttet til et forsikringsselskap som setter pris på kundene og gir forståelse av at det er vi som er forsikret. Jeg er meget skuffet da det er bankens/ fremtind som er i fokus.
Har hatt et par saker hos Fremtind og har hatt en god opplevelse og oppgjør har funnet sted innen kort tid og null problem. Kunderådgiver er rask med respons på Mail og enkel å kommunisere med. Kan anbefales.
Flere skader episoder på kort tid,lav verdi av tingene. Synes også at det er litt merkelig å bruke 3 timer på kjøring for å se på en pavlijong.
Som nevnt etter lang ventetid på tlf. prat med en kvinnelig saksbehandler som ikke jeg opplevde som behjelpelig, men hun skulle undersøke og gi meg svar... Ikke svar så jeg ringte tilbake neste dag. Da prat med en hyggelig mann hvor jeg etterlyste det lovte svaret. Virka som han kjente saken, han ville se på saken på nytt. Etter vel ei uke ble ny purring sendt på mail og da raskt negativt svar. Det gjaldt en kansellert reise pga corona. Ingen hyggelig erfaring med min første henvendelse til Fremtind forsikring. Vil tro det blir min siste!
Fikk ikke dekt noe. Ble oppringt av saksbehandler som satte mine vurderinger som mamma og sykepleier i tvil. Mente vi burde dratt til lege med vårt barn som fikk spysjuka på helgetur i stedet for å dra hjem. Fikk kritikk for at vi hadde satt oss i bilen og kjørt hjem, syke barn bør holdes i ro. Vi skulle heller blitt der i min 3 dager og ikke kommet opp på jobb, bestilt ekstra overnatting på stedet for hvis vi hadde gjort det hadde vi kunne fått noe dekt.... blir bytte av forsikring for meg!