Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt et par saker hos Fremtind og har hatt en god opplevelse og oppgjør har funnet sted innen kort tid og null problem. Kunderådgiver er rask med respons på Mail og enkel å kommunisere med. Kan anbefales.
Flere skader episoder på kort tid,lav verdi av tingene. Synes også at det er litt merkelig å bruke 3 timer på kjøring for å se på en pavlijong.
Som nevnt etter lang ventetid på tlf. prat med en kvinnelig saksbehandler som ikke jeg opplevde som behjelpelig, men hun skulle undersøke og gi meg svar... Ikke svar så jeg ringte tilbake neste dag. Da prat med en hyggelig mann hvor jeg etterlyste det lovte svaret. Virka som han kjente saken, han ville se på saken på nytt. Etter vel ei uke ble ny purring sendt på mail og da raskt negativt svar. Det gjaldt en kansellert reise pga corona. Ingen hyggelig erfaring med min første henvendelse til Fremtind forsikring. Vil tro det blir min siste!
Fikk ikke dekt noe. Ble oppringt av saksbehandler som satte mine vurderinger som mamma og sykepleier i tvil. Mente vi burde dratt til lege med vårt barn som fikk spysjuka på helgetur i stedet for å dra hjem. Fikk kritikk for at vi hadde satt oss i bilen og kjørt hjem, syke barn bør holdes i ro. Vi skulle heller blitt der i min 3 dager og ikke kommet opp på jobb, bestilt ekstra overnatting på stedet for hvis vi hadde gjort det hadde vi kunne fått noe dekt.... blir bytte av forsikring for meg!
Full brann hos nabo over. Alle vinduer falt ned på mine ting når de eksploderte, samt glør og flammer. Fikk skade på en paviljong i PVC, og ett dyrt møbeltrekk. Men, de nektet å dekke det på innbo forsikringen min hos de. Veldig smålig og dårlig ! Jeg sier opp og flytter forsikringene mine.
Etter gjentagende dårlig kundeservice melder jeg inn en klage og blir oppringt fra klageservice, blir behandlet som den dummeste personen i hele verden. Uakseptabelt.
Jeg er reiseforsikret i Fremtind gjennom fagforening og LO Favør. Betingelsene har alltid framstått som gode og svært konkurransedyktige, men nå har jeg i tillegg erfaring med et skadeoppgjør etter en planlagt utenlandsreise som måtte avlyses sommeren 2020 på grunn av koronapandemien. Det var lett å forstå hvordan skademelding skulle legges inn på nettsida til Fremtind, og det kom innvilgelse etter drøyt én arbeidsdag – refusjon var inne på konto en halvtime etter at varsel om innvilgelse på SMS. Anbefales på det varmeste!