Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en vannskade på taket hvor vann har ødelagt tak, vegg og gulv i både 1. og 2. etasje. Jeg tegnet forsikring i oktober 2019 og endret kilometerstand på bilen min 9. mars i 2021. Konsulent har gitt avslag på forsikring med grunnlag i at skaden har skjedd på et tidligere tidspunkt enn mars 2021. Min bil har ingenting med vannskade på huset å gjøre. Det er fremdeles målt fukt i gulv i 2. etasje. Huset mitt er fra 1905 og bygd i teglsten. Når vann trenger inn, tørker det igjen da det ikke er isolert. Kun 45 cm tykke vegger kledd med rupanel. Ingen glava isolasjon. Men ødeleggelsene inne er likevel store selv og selve tak og vegger har tørket. Forsøker nå etter beste evne å få tørket det som er igjen av fukt i gulv.
Etter at en 5år gammel ytterdør hadde svulmet ut grunnet vannlekkasje i døren, eksploderte ruten i døren. Dette vil de ikke dekke.
Enkelt å finne frem og snarlig tilbakemelding. Anbefales
Helt ok, men veldig vanskelig å få hjelp etter kl 16, da ønsker de alt digitalt.
Snakket i telefonen med en meget vennlig og hjelpsom dame.
Opplevde skadeoppgjør på en enkel og profesjonell måte. Veldig bedtryggende.
I have been a loyal customer of all car, travel, pet insurances with them for years. The case handling and customer services were very good, fast, supportive, and effective. I recommended Fremtind to everybody around me. But then, even though since the whole last year I have not made any claims and also got the bonus increase, they drastically increase the price of the new agreement. The whole year price per year is 12700kr compared to the price of other insurance offers I got 8500kr per year. 33% more expensive. It doesn't make any sense. The customer service was also unfriendly when I asked about this. So I changed to another company now.