Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God Og og rask service er en stor fordel i ett skadeøyeblikk
Jeg har hatt 2 saker med Fremtid. Bilforsikringen er jeg tilfreds med. Men tak lekkasjen, der har de fagfolk som blindt følger protokoller og leverandører som prioriterer større prosjekter. Husforsikringen tar tid. Nå er det ni måneder siden lekkasjen ble oppdaget og fortsatt ingen konklusjon vedrørende dekning av omkostninger. Anbefaler bilforsikring. IKKE hus/eneboligforsikring hos Fremtind.
De er tilgjengelige og snille. De har mye erfaring som hjelper å handle sakene fort.
Fikk umiddelbar respons på forsikringssaken.fornøyd med saksbehandler. Vennlig og hjelpsom dame.
Veldig lite imponert over hva man faktisk får igjen for da man har forsikringer og måten saken ble behandlet og at reiseforsikringen ikke dekker sånne ting er utrolig svakt siden hull i klær er vanlig ved ulykker
Jeg har flere forsikringer hos Fremtind gjennom Sparebank 1 Midt-Norge. Har til nå hatt 3-4 skadeoppgjør. Fremtind har vist seg å være stabile og levere kvalitet på forsikringstjenester over tid. De har en enkel nettbasert løsning for melding av skader og forsikringsoppgjøret er klart innen 1-3 dager. De er også enkle å nå via mail og telefon. Det er tydelig at de ønsker å gjøre det enklest mulig for kundene når uhellet først er ute. Jeg har derfor ingen betenkeligheter med å anbefale Fremtind hverken til venner og familie eller her.
Da DnB først startet med å tilby forsikring, var dette et meget bra tilbud. Etter Fremtind kom inn i bildet, har det blitt vesentlig dårligere. * Mye lengre saksbehandlingstid * Stor økning i pris * Dårligere vilkår * Lang ventetid på telefon