Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilbakemelding ved skade og reise er eksemplarisk. Andre svar ved henvendelser også. Ingen ventetid, svar med en gang
Typisk eksempel på ansvarsfraskriving. Respons fra Fremtind var veldig rask med takstmann og håndverkere som satt prosessen i gang. Men, det viste seg at dette var ikke noe som skal hjelpe kunden. Saken ble bre drøyt og ført i feil retning hele tiden. Resultat var at jeg dekket alt kostnad selv og var uten bad i tre måneder. Både forsikringsselskap og banken som tegnet avtale skal sies opp. Vi er en familie på fire.
Ikke noe snikk snakk, foretatt raskt oppgjør, mottatt med takk.
Helt urimelig krav om dokumentasjon i forbindelse med at styringssystem på bergvarme sluttet å virke Følsomt for variasjoner i spenning og dokumentasjonen som ble grunnlag for avslaget ble rapport fra nettleverandør. Min dokumentasjon fra nærmeste lynrader ble ikke tatt hensyn til.
Dårlig og villedende kommunikasjon. Manglende forklaring på hvordan skadeutbetalingen ble beregnet.
Har lo favør innbo som skal være en god innboforsikring, når uhellet er ute, er det utrolig mange ting som gjør at skaden ikke dekkes. Hadde en dyr jakke som bre revet i stykker på tornebusker, ingen dekning, men hadde jeg tent på jakken ved ett uhell så hadde skaden vært dekket. Merkelige greier 😥
Eg har aldri brukt innboforsikringa mi før, men rask og god service frå Fremtind gjorde det enkelt for meg når eg plutseleg trong hjelp. Super forsikring!