Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved melding om skadesak er det en fordel at forsikringsagent leser all mail korrespondanse for å få forståelse av saker uavhengig av hvem som behandler saker i og rundt ferieavvikling.
Saken behandlet meget raskt og pengene på konto kjemperaskt. God informasjon hele veien.
Ble fornøyd når jeg fikk ny mobil, og det gikk bare 4 dager før jeg fikk ny.
Elendig kundeservice, policy og responstid.
Har selv gode og middels gode erfaringer med Fremtind, slektninger har hatt dårligere erfaringer. Det er ikke noen grunn til å klage på dekninger osv (da bør man bytte avhengig av behov), men det er vanskeligere å forutsi hvordan man blir møtt av mennesket. Der har Framtind noen ganger vært gode, andre ganger mindre gode. Det handler om å bli møtt med forståelse og vennlighet, og ikke føle at man er til bry, eller at man opplever å bli nærmest avvist.
Knust mobil, fikk den repetert, ganske raskt, bra utført arbeid.
Svært rask behandling og effektiv behandling. Tre dager fra saken var meldt til alt var oppgjort.