Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg pleier å kalle den for en idiotforsikring. Jeg har fått hjelp når en PC lå i snøen og ble påkjørt av en bil, når en annen PC- ledning hang fast i en fot og ble knust ved sengekanten og når en kamerat, sittende i en campingstol i stua, gnisset i stykker skjermen på en TV.
Utrolig rask avklaring om forsikring angående knust skjerm på mobil. Mobilen var fikset og betalt innen 4 timer. Kjempe fornøyd 😊😊
Rask tilbakemelding uten forklaring fra oss muntlig og ikke vurdert legens svar
Rask kundeservice og konsulentene lytter godt når man i mitt tilfelle var fortvilt over forsinket bagasje.
Fikk avslag på kompensasjon for nedkorting av ferietid pga Covid og karantene. Hadde jeg valgt å ikke reise ville jeg fått dekt alle utgifter i følge Fremtind. Vanskelig å forstå argumentene deres?
Vær obs på at du får ikke noe beskjed underveis i skade saken din. Du får mail når de har mottatt saken og når de avslutter den.
Enkelt å melde på nett,enkel å fortsette til reparasjon