Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite hjelp i et tilfelle der takstfolket har tatt feil. Dere har nektet å vurdere et annet takstselskap uten at jeg betaler ny takst selv.
Hei, leit å høre at du ikke er fornøyd med taksten. Jeg kan dessverre ikke se hvilke vurderinger vi har gjort uten å kjenne saken din, men det stemmer at du har mulighet til å legge fram ny dokumentasjon selv.
Har ikke hatt bruk for den til nå, men veldig fornøyd
Hyggelig å høre, Maybrit! Vi er her for deg når du trenger oss ❤️
Jeg er veldig fornøyd. Men tar gjerne imot en tlf fra dere en dag.
Hei, Elisabeth! Vi ringer deg gjerne. Sender du en e-post med kontaktinformasjonen din til [email protected]?
Meget rask behandling av skade på eiendom, både ute og innendørs.
Så godt å høre, Anitha. Takk for tilbakemeldingen din!
Bil og innboforsikring Har aldri opplevd skade slik att jeg beraler og betaler. Det var unødvendi å øke premien på mine forsikring
Hei, det er dessverre slik at prisen kan gå opp, selv om ikke du selv har skader, det er fordi forsikring er et fellesskap der alle betaler litt, slik at den som trenger det får hjelp. I tillegg påvirker den generelle prisøkningen på reparasjoner og byggevarer, og de mange skadene på forsikringstypen du har prisen din. Hilsen Heidi
Fikk fantastisk hjelp da jeg måtte avbestille min ferietur da mitt reisefølge ble syk. Fikk pengene overført med en gang. 🤗
Veldig glad for å høre at du fikk den hjelpen du trengte, Lajla. Håper dere får tatt ferieturen en annen gang! Hilsen Heidi
Gunstige priser. Har alltid følt meg godt behandlet, spesielt ved skadesaker. Raskt oppgjør.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Bjørn!
Vi har vært uheldige noen ganger, og har måtte kontakte forsikringsselskapet vårt ved ulike forsikringssaker. Det har vært skader etter brann, skader på baderom, skade på eiendeler, og skade på bil. Hver gang har vi møtt hyggelige og forståelsesfulle kundebehandlere, sakene har blitt løst rask og vi har aldri opplevd å måtte «krangle» med selskapet slik en kan høre at andre må gjøre. Kan ikkje få rosa frende nok!
Bedre tilbakemelding kan vi ikke få. Tusen takk! ❤️
De er hyggelige helt til det begynner å koste dem noe. Føler at jeg ikke kan stole på dem.
Oi, det er virkelig ikke slik vi vil du skal ha det som kunde hos oss. Ta gjerne kontakt direkte, slik at vi får høre hva dette gjelder. Hilsen Heidi
Jeg hadde en spolert ferie pga sykdom i mai som jeg fikk avslag på pga Frende mente at reisen var påbegynt da jeg kjøpte forsikringen, noe som er helt feil. Jeg fikk igjen avslag nå på frastjålet mobiltelefon når jeg var i Latvia i oktober. Frende finner det ikke sannsynlig at telefonen ble stjålet men at den må ha blitt mistet noe som ikke er dekket under vilkårene. Finner det ikke sannsynlig??? Hva bruker de her? Sannsynlighetsregning fra matematikk? Jeg har selv jobbet med forsikring i over 15 år og dette er den verste servicen jeg noengang har opplevd. Dette kommer jeg til å ta videre med finansklagenedma, media og snakke med advokat. De ber om massevis av dokumetasjon, politianmeldelse osv, bare for å gi avslag. Man kan jo spekuler i om naturkatastrofer som stormen "Amy" sørger for at Frende gir mer avslag enn ellers.
Hei, Miguel. Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Hvis du har dokumentasjon som viser at du ikke hadde begynt på reisen da du kjøpte forsikringen, så ser vi gjerne på saken på nytt. Amy har ingen innvirkning på reiseskader hos oss, det er en annen avdeling som har det travelt med skadene der. Hilsen Heidi
Prisstigning ved oppkjøp av Granne til Frende virker feil.
Hei, Robert! Skjønner at du forbinder prisoppgangen med overgangen til oss, men prisen ville også gått opp i Granne, blant annet på grunn av mange forsikringsskader generelt og økte kostnader for reparasjoner. Hilsen Heidi
jeg har vært godt fornøyd med frende,men hatt forsikkring i lo favør i lang tid og har flyttet dit. Takker for samarbeidet
Takk for hyggelig hilsen og velkommen tilbake ved en annen anledning! Hilsen Heidi
Rask behandling og utbetalig av skade som uventet oppdto
Det høres ut som en riktig ekkel skade, Wenche. Godt å høre at du er fornøyd med løsningen! Hilsen Heidi
Har hatt to uhell i da siste eitt på personbilen og eitt bobilen. Og alt ordna seg fint uten problem.
Leit å høyra at du har vore so uheldig, Ingebrigt. Godt du fekk hjelpa du trengte og er nøgd. Det er me glade for! Helsing Heidi
Alltid møtt med hyggelige personer når jeg har behov for hjelp med et eller annet i forhold til mine forsikringer. Også ved skader jeg har hatt tidligere i forhold til kjøretøy vil jeg berømme hurtig saksbehandling og løsning av problemer.
Takk for fin tilbakemelding fra deg, Knut! Det setter vi pris på!
Har hatt eit par tilfeller der vi trengte å bruke Frende. Dette gjaldt bil og reise. I begge tilfeller var hjelpen og behandlingen fra Frende utmerket
Det betyr mye for oss å få tilbakemeldinger som dette. Takk, Bjarne! Hilsen Heidi