Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig personer å snakke med. Da jeg fikk tilbud fra annet selskap ble jeg straks oppringt og fikk vel så godt tilbud her. Bra
Så kjekt å høre at du er fornøyd med oppfølgingen hos oss, Jan. Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Alt bare fungerer med Frende, må ikke krangle om alt mulig, for det var det jeg gjorde hos If, så Frende blir det i fotsetningen også.
Vi er glade for at du er fornøyd hos oss, Thor. Vi får ha som mål at du skal slippe å krangle i fortsettelsen også ;) Hilsen Heidi
Fantastisk kundeservice, og upåklagelig skadebehandling. Det er når ting skjer, en virkelig oppdager om en er i riktig forsikringsselskap. Her skårer Frende 10 av 10. Alltid imøtekommende og serviceinnstilt.
Så utrolig fin og varm tilbakemelding, Signe. Det setter vi virkelig pris på! Hilsen Heidi
Har bare positive erfaringer med Frende, anbefales på det varmeste.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Reidun! Hilsen Heidi
Meldt skade på klokke, men den er ikke registrert hos dokker, så jeg måtte kjøpe ny klokke. Hva er hensikt med reiseforsikring når uhellet er ute. Jeg avbestiller reiseforsikringen hos dere ved neste forfall. Mvh Jan M.
Hei, Jan. Hvis det har skjedd en feil med innmeldingen av skaden så kan vi helt sikkert rette opp i det. Kontakt oss gjerne for å prøve igjen! Hilsen Heidi
Jeg tror jeg er Frendes største fan! Om noen kan ringe meg i morra blir jeg veldig glad. Og kundeservice er dere gode på! På forhånd takk! Mvh
Vi digger fans! Og ringer deg gjerne, men vi får ikke opp annet enn fornavnet ditt her på plattformen. Kan du ringe oss når det passer deg, på 55 15 36 00? Hilsen Heidi
Jeg har fått rask og gode behandling, da vi mistet kofferten på flyreise.
Åh, så kjedelig med koffert som forsvant. Godt å høre at dere fikk den hjelpen du trengte. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Rask respons. Alltid hyggelige kundebehandling. Har vært kunde i flere 10 år. Tommel opp
Har vi tiårsjubileum, Steinar? Så hyggelig! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vi skal stå på for deg de neste ti også! Hilsen Heidi
vi er godt med servicen vi har fått når vi har hatt behov for bistand og hyggelige kundemottakere.
Hjertelig takk for den gode tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Forferdelig dårlig selskap Ignorere opplysninger fra kunder og takstmann Svare ikke på mei før du begynner å masse på tel Nå du ringe alltid ny konsulent du må forklare på nytt Dere må unngå de selskapet elle hvis dere trenge forsikring de skal prøve å lure Hvis jeg må gi karakterer de er -10 De lure deg med tilbud og da trenge du få den du betalte du kan glemmer
Hei Stanko, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Hvis du mener vi har gjort en feil i saken din, må du selvfølgelig sende oss en klage, slik at vi kan se på opplysningene med nye øyne. Hilsen Heidi
Synes spesielt, både bolig- og reiseforsikring begynner å bli meget kostbare, så tanken om å ta kontakt med andre selskap er nå meget fristende.
Hei, Gunn, takk for tilbakemeldingen! Det har dessverre vært svært mange skader, som påvirker forsikringsfellesskapet med store utbetalinger. Det gjør at alle forsikringsselskapene har måttet justere prisene. Hvis du sjekker rundt, som kan være fornuftig, også for å få bekreftet at du har gjort et godt valg, så er det viktig å sjekke betingelsene også. Så du vet du sammenligner like gode vilkår for prisen du betaler. Hilsen Heidi
Som kunde har jeg ikke hittil ikke noe å klage på. Rabattene som forsikringene forteller om kan ikke dokumenteres. De som er ansvarlig for rabattene har vel en annen mening når de som personer skal ut å handle til sitt.
Hei Ole, er det totalkunderabatten du tenker på? Den kan du lese om her: https://www.frende.no/fa-opptil-17-i-totalkunderabatt/ Hilsen Heidi
Rask og effektiv behandling. Vennlig betjening. God oversikt.
Hei Reidun, tusen takk for den gode tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Rask og effektiv saksbehandling når uhellet er ute.
Akkurat sånn det burde være. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, Jan! Vi skal være her for deg om uhellet er ute en annen gang også. Hilsen Heidi
Rask og god behandling av skadesaker og oppgjør...
Hei, Kåre! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det setter vi innmari stor pris på! Hilsen Heidi
God service og følger sine kunder. Jeg er meget fornøyd
Så hyggelig å høre, Monica! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Hilsen Heidi