Frende Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er egentlig veldig fornøyd, men når jeg ikke kan legge til forsikring uten kundekonsulent, og det innimellom tar de 3-4 dager å svare på en mail, så ble det litt mye. Når de i tillegg ikke lenger er billigere en de store forsikringsselskapene, er det vanskelig å telle for lenger... Ifht. forsikringssak så er jeg veldig fornøyd med Frende sin håndtering!
Hei Dag, takk for innspill. Den gode nyheten er at vi stadig legger til nye selvbetjeningsløsninger, slik at det blir lettere å legge til eller fjerne forsikringer selv.
Kjempe fornøyd med Frende forsikring. Erfarer at de alltid svarer fort, høflig, vennlig og med en god tone, og at de gir god og hjelpende informasjon. I tillegg til effektivitet - erfarer at prosessen går fort (detaljert, men det er bare bra) og med rask utbetaling. Anbefaler dette forsikringsselskapet på det sterkeste! Jeg har mest fått bruk for dette på reise, og Frende reiseforsikring er jeg veldig fornøyd med, 5 stjerner!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Erle!
Har gjennom 2 dager vert i kontakt med Frende forsikring på vegne av min far som har vert på reise. Dette har vert en meget ubehagelig opplevelse, overtok saken da min far opplevde kontakten serdeles lite imøtekommende og svært ubehagelig. Han opplevde et fall i forbindelse med hjemreise, ulykken skjedde plutselig og uforutsett. Han går til tannlege etter at han blir kjent med skaden, har ikke mulighet til å gå til tannlege på stedet. Behandlende tannlege skriver ut bekreftelse på skade grunnet fall. Dette er han ikke forsikret for og det blir ikke vist skjønn i denne saken. Vil oppfordre alle som er fylt 75 eller 80 år til sterkt å vurdere sin forsikring i Frende og de over 75 og 80 år til å ta kontakt med sin sparebank da dere med denne forsikringen og forsikringsselskap får en meget dårlig behandling, husk på at det er dere som er kunden. Pengene trenger ikke stå i sparebanken og forsikring er lett å flytte. Jeg tar saken videre og vil finne andre og mer informative kanaler for å gjøre de «eldre» oppmerksomme på behandlingen de møter.
Hei Ann, så leit å høre at din far falt og skadet seg. Håper det går bedre med ham. Jeg kan dessverre ikke gå inn i skadebehandling her, men dere har mulighet til å klage til oss direkte, om dere vil vi skal se på saken på nytt.
Ekstremt effektivt og raskt forsikringsselskap. Lite papirabeid, rask utbetaling og kjempe god service. Hva mer kan man be om?
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så strålende, positiv tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Føler at når jeg har så mange forsikringer i samme selskap så burde jeg få bedre rabatt.
Hei Roger, hos oss er det inntil 17% totalkunderabatt, og lojalitetsbonus på 5% på toppen når du har vært kunde i tre år. Det er ganske så bra sammenlignet med konkurrentene!
Svindler kundene sine. Totalt overkjørt etter stormen Knud. Skader for 150.000 - 200.000 på nytt hus. Tilbud fra frende 4500.-
Hei Rune, håper du har tett dialog direkte med skadeavdelingen om denne saken. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg her.
Prøvde ringe dem men ingen svar å få, ga opp tilslutt. Å når tv ble ødelagt ble svaret vi dekker ikke uhell. Meget misfornøyd!
Hei Vidar, du kan gjerne sende oss en e-post på [email protected], så kan vi ringe deg opp igjen om ikke rådgiveren du blir rutet til skulle svare på telefonen. Vi tar gjerne en gjennomgang med deg om hvilke forsikringer som dekker uhell, for eksempel på utvidet innbo eller på reiseforsikring.
De utnytter eldre som ikke har mulighet å sjekke forsikringspolisene sine hvert år! Og gir dem dermed skyhøye forsikringspriser som ikke ligner noe!
Hei Cathrine, dette stemmer ikke. Etterhvert som du blir eldre vil du kunne oppleve at prisen øker eller går med alder og risiko, eller at dekninger faller bort, avhengig av forsikringstype, men dette er ikke noe forsikringsselskapene spekulerer i.
Topp fornøyd med både tilgjengelighet, serviceinnstilling, pris og oppgjør.
Takk for herlig tilbakemelding!
Noe dyr forsikring , min forsikringsagent har dessverre sluttet. Kan tenke meg en agent som kontaktes i fremtiden
Hei Willy, takk for hyggelig tilbakemelding! Hvis du sender oss en e-post på [email protected] og forteller hvor du holder til, så kan vi gi deg navn på nærmeste Frende-rådgiver du kan holde kontakten med.
Bytta til Frende og sparte 3500 kroner. Det var det dummeste jeg har gjort på en stund. Da sykkelen min ble stjålet viste det seg at de bare dekket 10000 minus egenandel.. dvs 6000. Når du har en sykkel til 30 og dette er taket i forsikringa tror du at du også får igjen 30 minus egenandel. For å få denne summen må imidlertid sykkelen stå hjemme. For meg er hele poenget med sykkel at du tar den med ut av hjemmet. Derfor: Skal du forsikre hos Frende bør du lese alt, tolke spørre og grave. Jeg ble lurt og anbefaler ikke dette selskapet.
Hei "Egg", vi kan selvfølgelig også dekke dyrere sykler enn 10.000 kroner. Beklager hvis du ikke fikk god nok informasjon om dette da du kjøpte forsikringen. Hilsen Heidi
Har fått elendig erfaring med Frende fra dag 1 da de har glemt å overføre en god del av forsikringer. Deretter har brukt flere uker for å få forsikringsbevis til visum. Nå jeg er endelig ferdig med dette selskapet og gikk over til et annet men det er ikke så lett. Pga feilinformasjon de gir til kundene sine, tapte vi masse penger. Frende forsikring har den verste kundeservise, dårlig kundeoppfølging og gir feil informasjon til kunder som fører til store utgifter. Ikke løsningsorienterte, ved egen feil skylder alt på kunden! Frarådes på det sterkeste!
Hei Maria, så leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen din hos oss. Vi hører gjerne fra deg, hvis du vil vi skal se på saken din på nytt, eller gi tilbakemelding til avdelingen du har vært kontakt med hos oss. Hilsen Heidi i Frende
Hadde ett uhell med enn annen bil. Takst og rapport om skade stemte med min forklaring men ikke med vedkommende jeg krasjet med. Endte med at jeg fikk skyld selvom det ikke stemte. Billig men alt for små til at de klarer å få ett rettferdig oppgjør. Anbefales absolutt ikke
Oppgav feil pris da jeg byttet fra annet selskap. Kundeservice unngår å besvare henvendelser.
Hei Michael, hvis du kontakter oss på [email protected], så svarer vi og finner ut av dette. Du kan også klage hvis du mener det er gjort en salgsfeil.
10.10.18 ble det opprettet en sak hos Frende. Etter noen purringer fra meg, fikk jeg svar i dag. 5 mnd, det er for langsomt! Håper ikke jeg skal vente like lenge på pengene 🙄
Jøje meg, det høres uvanlig ut! Behandlingstiden varierer litt ut fra hvor omfattende skaden er, men vi pleier alltid å sende ut bekreftelse på at skademeldingen er mottatt.
Fin og rask kommunikasjon, full informasjon. Jeg er veldig fornøyd, tusen takk!
Så hyggelig å høre, Liveta! Tusen takk for tilbakemeldingen.