Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Problemet med oppdatering av systemet som resulterte att jeg stod fast 10 timer fra hjemmet med en nyinnkjøpt bil….en fredagskveld hvor systemet deres ikke ble oversendt til vegvesenet som resulterte i att jeg hverken fikk omregistrert eller påregistrert bilen som resulterte i mye ekstrautgifter…da jeg ringte tilbake på mandag prøvde di legge skylden på meg og takk og pris jeg kunne bekrefte pr Mail att dette ikke hadde noe med meg å gjørr og frende til slutt innrømmer svikten i systemet….
Oj, skjønner at det må ha vært frustrerende! Beklager opplevelsen din. Vi skal stå på for å serve deg bedre ved neste korsvei.
Selskapet er bra på pris. Jeg har forsikring av bil, innbo, reise og ulykke i Frende. Kundeservicen er god. Meget problemfrie skadeoppgjør.
Tusen takk for herlig tilbakemelding! Veldig glade for å høre at du er så fornøyd. Vi skal stå på for deg videre.
har vært fornøyd men likte ikke en uventet prisoppgang på ca 18%
Hei Tormod, skjønner godt at det passer dårlig med dyrere forsikring. Ta kontakt med oss om vi skal gå igjennom bakgrunnen for prisøkningen din.
Jeg opplever Frende som et pålitelig selskap. De få gangene jeg har hatt behov for skadeoppgjør, er det blitt håndtert på en skikkelig måte. Prisnivåene er også akseptable.
Takk for fin tilbakemelding, Harald! Vi er glad for at du er fornøyd.
Minus: Ikkje rom for for å diskutera pris for eit konkuranseutsett produkt. Plusss: Raskt svar.
Hei Harald, hyggelig at du synes bi svarer raskt! Som du sikkert vet er det mange faktorer som spiller inn på prissetting på de forskjellige produktene. Det vi ofte gjør er å ta en gjennomgang av forsikringene dine samlet, og se på hvilke rabattmuligheter som finnes.
Enkelt å få kontakt, hjelpsomme og god pris på mine forsikringer, mer kan en ikke forlange..veldig bra, skader som jeg har blitt rammet av er blitt effektivt ordnet opp uten problemer..
Hjertelig takk for den gode tilbakemeldingen!
I have no objections. The company works fine in the background. It does not impose itself with additional irrelevant products. Thank you for your cooperation.
Thank you for rating us. Appreciated!
Skulle forsikre et uthus på hytta. Ba ved flere anledninger om rask tilbakemelding da jeg skulle reise bort og være borte i en mnd. Dere brukte 5 dager på gi meg et tilbud!
Hei, kjedelig at ikke kjøpsprosessen ble som forventet. Takk for tilbakemelding om det. Til en annen gang går det veldig raskt å sjekke pris på frende.no ☺️
Er meget fornøyd kunde, har fått en gunstig pris på forsikringen.
Fint å høre! Takk for tilbakemelding!
Ringte Frende for å få snakke med en bestemt person, men opplevde å bli satt frem og tilbake mellom SPV og Frende i over 1 time, uten å få kontakt med rette vedkommende. Til slutt ga jeg opp. Hvis han var utilgjengelig kunne man sagt det med en gang. Frende registrerte bilen vår med uriktige data. Vi har betalt en overpris for dette over flere år, takket være at vi ikke har studert alle avtalene nøye nok. Det er fremdeles Frende som har gjort feil, her hjelper det lite å være trofast kunde.
Hei Bjørn, hvis vi har gjort feil retter vi selvfølgelig opp i det. Send oss en henvendelse på [email protected]. PS. Det stemmer at hvis du er kunde i SPV er det kundesenteret der som betjener deg som kunde.
Rask og greit oppgjør ved skade. Oversiktlig og grei beskrivelse av forsikringne.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Gunnar! Veldig glad for å høre at du er fornøyd!
Treng ikkje seia meir. Enkelt og raskt over telefon og pengane kom på konto.
Veldig kjekt å høyra, Jan. Takk for at du tok deg tid til å sende tilbakemelding!
Vi har vært kunde hos Frende i mange år og har god erfaring med alle tilbakemeldinger. Kjappe svar på våre spørsmål. Vår nyinnkjøpte bolig er selvsagt forsikret hos dem, Dette er vår tredje bolig som er forsikret hos Frende.
Vi setter stor pris på tilbakemelding fra lojale kunder. Takk, Trond!
Jeg har blitt krevd betaling for en forsikring som er koblet opp mot mitt telefonnummer,. Jeg har betalt denne for å unngå betalings anmerkning. Da jeg ikke kunne finne ut hva forsikringen gjaldt fikk jeg til slutt kontakt med forsikring selskapet. Det viser seg at den personen som tegnet forsikringen har vært død i 10 år. Jeg får ikke tilbakebetalt det jeg har blitt krevd betaling for.
Hei Ronny, jeg kan ikke finne deg i systemene og sjekke opp i dette med infoen du gir her. Supert om du følger opp med oss direkte, så vi kan se på saken.
Ba om pris på forsikringer, for lenge siden, enda ikke fått tilbakemelding. Viser bare useriøst det er. Så takke seg til de seriøse 😊 Ser også att de har ikke akkurat de beste vilkårene eller, så anbefaler andre å sjekke rundt.
Hei Nils, vilkårene våre er blant de aller beste i markedet, men at du ikke har fått svar, kan vi jo ikke være bekjent av. Jeg vet ikke hvor du sendte henvendelsen, og må bare beklage det. Det enkleste er å sjekke pris i nettbutikken, eller be om tilbud på [email protected] Hilsen Heidi
Vil gjerne anbefales, god service de gangene jeg har hatt kontakt med Frende
Veldig hyggelig å høre, takk for anbefaling, Torill!