Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Defekt fryseboks. Matvarer ca 20 kg ødelagt. Oppgjør problemfritt. Egenandel for høy i slike tilfeller
Åh, så typisk at sånt skjer når du ikke er hjemme! Takk for tilbakemeldingen!
Meget bra fra jeg tok kontakt etter sykdom og til jeg fikk oppgjøret. Raskt og profesjonelt.
Håper du er på bedringens vei! Takk for fin tilbakemelding!
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen. Hvis noe skjer, vet jeg at jeg ikke trenger å bekymre meg, fordi forsikringen min hos Frende alltid bare fungerer! Og det er det viktigste for meg. Derfor kommer jeg aldri til å bytte til et annet forsikringsselskap.
Kjære deg, Marcin! Bedre tilbakemelding kan vi ikke få! Takk! ❤️
Er veldig fornøyd og fort tilbakemelding raskt oppgjør og hyggelig betjening
Takk for gode ord, Wibeke! Det setter vi pris på at du tok deg tid til!
Fikk raskt svar på innmelding av skade. Og god veiledning på hva jeg hadde av dekning på min bilforsikring. Kunne kanskje fått litt bistand fra Frende på kontakter til relevante bilutleie, siden dette var en lørdag og merkeverksted hadde ingen i skade/bilutleie på jobb.
Takk for den gode tilbakemeldingen! Skjønner godt at det hadde vært nyttig med bedre hjelp til utleie i helgen. Det tar vi med oss videre.
Meget rask saksbehandling og raskt oppgjør. Veldig bra!👍🏼
Herlig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord, det blir vi så glade for!
Frontruteskade med rask og sømløs ekspedering hos Riis. Flott at Riis har avdeling på Nesodden. Har ingen negative bemerkninger.
Supert at det løste seg kjapt og greit! Sånn skal det være! Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi