Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige er et greit og ryddig forsikringsselskap. Er veldig fornøyd. Har brukt gjensidige i mange år.
Hei Wenche M, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever oss som ryddige og greie, og at du har vært fornøyd kunde i mange år. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har vert medlem i Gjensidige fra 1963 uten opphold. Har bare god erfaring.
Hei Georg O. A, Tusen takk for en helt unik tilbakemelding. Det er imponerende å høre at du har vært kunde siden 1963, og at du bare har gode erfaringer. Slik lojalitet betyr veldig mye for oss, og det motiverer oss til å fortsette å levere gode opplevelser. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Alt gikk smertefritt både saksbehandling og takst Valgte kontantoppgjør
Hei Bjørn, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at både saksbehandling og takst gikk smertefritt, og at kontantoppgjøret fungerte godt for deg. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask behandling av saken. Super kunde service. Kan absolutt anbefale Gjensidige
Hei Marc, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde rask behandling og god kundeservice. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ekstra kjekt at du vil anbefale oss videre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Et stabilt selskap som jeg har hatt i mange år. Hadde nå en skade de behandlet på en veldig bra måte. Anbefaler alle å få seg person-og uføreforsikring, helst før man blir syk.
Hei Janne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever oss som et stabilt selskap gjennom mange år, og at skadesaken din ble håndtert på en god måte. Det betyr mye for oss. Takk også for at du anbefaler person og uføreforsikring, det er et viktig råd. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Raskt og enkelt oppgjør via veterinær så fornøyd med det.
Hei Pål B. S, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde oppgjøret via veterinær som raskt og enkelt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Overførte begge mine bilforsikringer til Gjensidige pga pris, har nå flyttet alle forsikringene over med unntak av en.
Hei Bjørn N, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Så bra å høre at du valgte oss på grunn av pris, og at du har samlet nesten alle forsikringene dine hos oss. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Alt har gått på skinner. Svarer raskt, oversiktlig og enkelt å følge saken (og jeg har hatt et litt større løp).
Hei Leif H. S, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at alt har gått på skinner, og at du opplever raske svar og god oversikt underveis, særlig i en litt større sak. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere for deg. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
grei saksbehandling. Rask behandling på frontruteskade.
Hei Steinar L, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde saksbehandlingen som grei, og at det gikk raskt med frontruteskaden. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Alt bra. Kjempe bra hjelp om skade fra bilen min. Mange takk.
Hei Otto B, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk god hjelp i forbindelse med skaden på bilen din. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Fantastisk hjelp. Alt gikk på skinner! Vi er veldig fornøyde
Hei Ingvar L, Så hyggelig å lese. Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at dere opplevde fantastisk hjelp, og at alt gikk på skinner. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når dere trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Geir skaderapportering i app Svært rask behandling.
Hei Magnus F, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplever skaderapporteringen i appen som enkel, og at behandlingen går raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Vi er stort sett fornøyd, men ikke i denne saken som gjaldt reiseforsikring, derfor terningkast 3.
Hei Siri H, Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Så bra å høre at dere stort sett er fornøyd, men det er leit at kommunikasjonen i denne saken ikke har vært god nok. Når det gjelder reiseforsikring og en pågående sak, skal dere oppleve tydelig og trygg oppfølging hele veien. Dette tar vi på alvor, og vi ønsker å få bedre flyt og dialog med dere fremover. Hvis dere vil, kan dere ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken sammen. Dere kan også sende oss en melding her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Dårlig forklart ifht dekning av tyveri. En svært dårlig grunn for ikke dekning når en del av innholdet i en veske ble erstattet men ikke resten av innholdet og vesken i seg selv. Absolutt helt uforklarlig. Her har det vært to forskjellige menneske meninger og ikke klare regler. Synes det er svært rart og jeg føler meg lurt mht den høye forsikringspremien jeg betaler hvert år. Har pluss forsikringer på alt nettop for at dette ikke skal skje. Her må det da være helt klare regler og ikke forskjellige synsinger som ligger til grunn for slike avgjørelser. Virker useriøst!!! Vurderer sterkt å bytte forsikringsselskap.
Hei Stella, Dette var ikke godt å lese. Vi skjønner godt at du reagerer når du får ulik vurdering i samme sak, og at deler av innholdet blir erstattet mens resten ikke blir dekket. Det skal være tydelige regler og en forklaring som henger sammen. Når du opplever sprik i vurderinger og ikke får en klar og forståelig begrunnelse, har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det er ekstra frustrerende når du har valgt utvidede forsikringer nettopp for å unngå slike situasjoner. Dette vil vi rydde opp i. Vi vil gå gjennom saken din på nytt og gi deg en tydelig forklaring på hva som er vurdert og hvorfor. Hvis det er grunnlag for å se på avgjørelsen igjen, gjør vi det. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Ikke noe refusjon på uventet behandling på sykehus
Hei Bente, Dette var leit å lese. Når du får uventet behandling på sykehus, er det ekstra viktig å oppleve at forsikringen er der for deg. Jeg forstår godt at det er skuffende å få avslag på refusjon. Samtidig kan det være vilkår som avgjør hva som dekkes i slike situasjoner. Derfor vil vi gjerne se nærmere på saken din sammen med deg, slik at du får en tydelig forklaring og vi kan vurdere om noe kan følges opp videre. Du kan ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette med deg. Du kan også sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Raskt og enkelt å melde inn tyveriet. Pengene på konto dagen etter innmelding.
Hei Kim U. J, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at det var raskt og enkelt å melde inn tyveriet, og at oppgjøret kom så fort på konto. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige