Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1074 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
479
320
126
56
93
Sorter omtaler etter
Viser av 1074 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"
1 syns denne omtalen er nyttig

For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God oppfølging og kontakt"

God personlig service og oppfølging har alltid preget Gjensidige i min kontakt med selskapet. Lett å få kontakt med kundebehandler. Enkelt å endre på pakken når det trengs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fraråder landbruksforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er stor kunde og betaler kr 110.000,- i året, ved skade på driftsbygning gjør konsulentene alt for å vri seg unna. Feilinformasjon og dårlig kundebehandling i hele prosessen. Har vært kunde i 30 år, nå er det slutt.

Kirsten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil bare prøve om det finnes enda billigere"

Er egentlig fornøyd med gjensidige får utbetalt bonus hvert år. Det tror jeg ikke andre selskap gjør.

Steinar O
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Blir lurt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nekter å fikse opp i skader der andre er skyld i. Fikk en påkjørsel i rundkjøringen ved utkjørsel til Arnanipatunellen som ikke holdt vikeplikt. Jeg kom fra Fana B fra Trendereid. Vi fikk skyldeling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra service, men fulgte ikke opp avtale om å forsikre campingbil"

Virker ok, men vil gjerne ha billigere totalsum på hele pakka, samt en riktig forsikring på min campingbil.

Rusu M. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt for dyrt"

Veldig bra selskapet men er litt for dyrt og på grunn av dette skal prøve å finne billigere selskapet.

Arthur S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Profesjonelt"

Gjensidige ble anbefalt av forhandler/venner - bl.a. Som et av de rimeligste selskaper for bilforsikring.

Per G. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Servicen er bra, men det er dyrt forsikring. Jeg fikk ødelagt min telefon, jeg var ærlig å sa at den ble ødelagt inne i huset så da måtte jeg betale kr. 2000,- i egenandel, hadde jeg sagt at den ble ødelagt ute så hadde jeg måtte betale kr 500,- i egenandel for da hadde den gått på reiseforsikringen jeg hadde.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For høy regning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk et pristilbud og skulle betale rett over 1000 kr i mnd. Når jeg fikk regningen så var det over 2000 kr i mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bilforsikingen er noe dyr"

Siste sjekk viser at min klage til Gjensidige på høy bilforskring er tatt til følge og at den er redusert noe. En rask sjekk med IF var langt over hva jeg har - så jeg blir hos Gjensidige til neste korsvei :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Jeg har ikke hatt noen problemer med gjensidige.
Men de kan bli bedre på å kommunisere med hverandre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God serivce"

Har opplevd kun god service. Enkel nettside, kommer raskt i kontakt med kundeservice. Og får alltid svar på henvendelsene mine. Også være greie i pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dritt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse lover en pris når jeg skal bli 23 og når jeg ringer når jeg har blitt 23 så vet de ikke noe om dette tilbudet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig og god service, ålreit prise. Skal bytte bank, ønsker flere gode tilbud å sammenligne med"

Hjelpsomme og god service når det trengs. Skal bytte bank og kanskje forsikringsselskap, ønsker da flere tilbud å kunne sammenligne med for å ett best mulig tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Muligens for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige, men stikkprøver hos konkurrentene indikerer at jeg kan spare nesten 10.000 kr i året på i skifte og i tillegg få enda bedre betingelser på egenandelene. Det er vel mye. Derfor sjekker jeg grundig før jeg bestemmer meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig laaaaang behandlingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meldte inn sak om tyveri på reise den 31.03.2016, den 25.04.2016 fikk jeg svar. Jeg hadde da purret flere ganger så det var kanskje derfor de svarte, hvem vet. Uansett så er dette for lang tid da de flest ting som er stjålet må kjøpes tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har vært kunde hos Gjensidige før"

Synes at det er dumt at man blir straffet og må betale hele forsikringssummen for 1 år pga betalingsanmerkning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God oppfølging"

Det er aldri problemer med å få de til å forstå mine behov. De reagerer raskt og jeg får god oppfølging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Middels fornøyd"

Tror det er det beste selskapet i dag.
Har dessverre hatt noen skader og tenker at det ikke er bra. Åpen annen side burde jeg bli i selskapet og være lojal men vet av erfaring at det koster på sikt og ha hatt skader.

Hege R. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får mye rabatt for organisasjoner. Har mye billigere forsikring enn andre. Supert med overskudd. Synes bare at mc forsikring og barneforsikring var veldig dyrt der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er vellig fornød"

God kunde venlig, og for svar på det meste. Tar seg god tid, så man kan snakke om priser og hva den dekker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kun pengeinnsamling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige overtok for mange år siden selskapet Tennant som vi hadde en rimelig og god boligforsikring i. Etter dette har prisene blitt doblet og betalingsbetingelsene mer og mer ugunstig uten at vi har blitt forespurt eller varslet om endringer. Grådighet eller inneffektivitet og byråkrati i større organisasjoner er kanskje grunnen men synd at vi som forbrukere skal belastes for vekstsjuken til de store selskapene. Man skulle jo tro at rasjonalisering og også honorering av gode kunder over mange år med 0 belastning på forsikringen skulle gi grunnlag for redusering av forsikringspremie og ivertfall ikke massive økninger. Vi er nå på utkikk etter en annen leverandør og sier opp vårt mangeårige dels ufrivillige forhold med Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Generelt fornøyd, men føler dere er noe dyre da vi har vært kunder i 15 år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er stort sett bra, men føler vi betaler mer forsikring enn andre gjør. Da tar jeg forbehold i at de har omtrent samme eiendoms masse som vi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK"

Jeg har inntrykk av at Gjensidige er dyrt i forhold til andre forsikringsselskap. Jeg liker heller ikke at det koster penger å ringe til saksbehandlere.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no