Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som Tekna-medlem fremstår Gjensidige som et godt alternativ, men håper de kan komme med et mye bedre tilbud på bilforsikringen.
Har hatt forsikring Gjensidige i 20 år. I forbindelse med en glass skade så ville de ikke hjelpe meg med reparasjon. Det er greit det, men jeg ble beskyldt for det ene og det andre og da byttet jeg selskap, og sa opp avtalen på hjemmesiden deres. Så fortsetter de bare å meg regninger, purringer etc. Utrolig til gjeng og nå har de sendt regningen til inkasso, etter at jeg har gitt de beskjed, samt at Storebrand har gitt de beskjed; for 6 mnd siden. Forstår at de ikke gjør det så bra for tiden… Bytt heller til Storebrand 😃
Har hatt Gjensidige i mange år. Har også prøvd andre leverandører men endt tilbake igjen på Gjensidige. Alltid opplevd veldig god service , får alltid gode råd og tips. Skjer det noe er de veldig flinke til å bistå og tilby den hjelpen en trenger. Gjensidige har også hatt i mange år at de har delt kundeutbytte og det har blitt litt opp igjennom. Mulig Gjensidige koster noe mer enn andre, men de har hjulpet meg når det har vært noe. De eventuelle ekstra kronene syns jeg det er verdt å betale når en får såpass god hjelp om uhellet er der.
For dyrt for meg da jeg er en pensjonist og har kun pensjon og det min kone tjener er ikke rart
Skulle ønske at jeg kunne fått bedre pris på forsikting da jeg har betalt mer i forsikring enn hva mine da mine meget få uhell som ikke har kostet mer en brøkdel av hva jeg har betalt.
Alt for dyre forsikringer når vi har så mange forsikringer hos Gjensidige.
Den varierende kvaliteten henger sammen med svært ulike opplevelser, avhengig av hvilken saksbehandler man får. Noen ganger er alt utmerket, andre ganger nokså dårlig. Jeg har flere ganger vært nødt til å be om å få bytte saksbehandler for å få reell og god hjelp med min sak.
Innrømmer først skadeansvar , når takst blir høy prøver di vri seg unna oppgjør og skylder på skade har oppstått tidligere.
Dårlig nettside. Lite med informasjon fra rådgiverne og selskapet generelt. Stoler ikke på at jeg er så veldig bra forsikret om noe skulle skje. Litt vel dyrt for kasko pluss. Godtar ikke månedlig efaktura... kun autogiro. Ikke helt fornøyd enda.
Fikk tilbud om 60% forsikring på en bil som eg endte opp med å la være å kjøpe, når eg fikk forsikret en ny bil fikk eg bare 50% bonus på den og di nekter å ta den opp til 60.
Elendig behandling av langvarige kunder. Du er på ingen måte sikker selv med de beste forsikringene de selger.
Dyrt, har vært uten ulykke i over 30 år. Burde ha hyggeligere priser til «gode» kunder.
Ikke noe å klage på fornøyd med alt bortsett fra pris.Det er ganske dyrt her.Ikke hatt noe skade så ikke mye annet å si.Vi alle finner ut hvordan forsikring er viss det oppstår skade osv.Men fornøyd kun dyrt.
Ber utallige ganger om å bli oppringt, ignoreres. Feilinformasjon og frekke kundebehandlere.
Fikk tilbud om forsikring til gjensidige november 2022. De kunne gi meg den samme forsikringen som jeg hadde fra før til en mye rimeligere penge. Jeg byttet derfor til gjensidige. Julen 2022 ble jeg påkjørt av en lastebil, da var det lite hjelp å få. De hadde ikke gitt meg den forsikringen de lovte, å kunne ikke finne lydopptaket fra salget av forsikringen. Derfor ble verdien av min bil ødelagt da den måtte på verksted, hadde jeg ikke byttet til gjensidige hadde jeg fått en helt ny bil å det var denne forsikringen de solgte meg. Jeg forsøkte å ringe flere ganger men fikk ikke svar, jeg satt i 3 timer i kø på det lengste, jeg ble aldri ringt tilbake. De var ikke hjelpsomme når det kom til leiebil. Jeg fikk aldri noe oppdatering i saken å jeg måtte fikse verksted selv. Jeg kjører EL bil for å spare på kostnaden med ferge til og fra jobb. Med leiebilen fikk jeg nå regning på 6000kr, dette er noe jeg selv må betale. Alt i alt. Tapte verdi på bilen, sitter igjen med en faktura på 6000kr. Måtte gjøre 80% av jobben selv. Nå når jeg har byttet til storebrand, blir jeg nedringt av gjensidige som ønsker å få meg tilbake som kunde. Men å få kontakt med dem da jeg trengte, var ikke å oppnå... Styr unna!
Hadde tre tilfelder i 2 år der det i alle tilfelder var helt tydelig ikke min ansvar men det ha tat lang tid med mange sovnløse netter til det var avsluttet. Det trenges en forsikring mot denne forsikring.