Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er positivt overrasket over indekningen og saksbehandlingstiden. Spesielt siden Mittzey er omplaserings humd.
Hei Bjørn O. V, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du ble positivt overrasket både over dekningen og saksbehandlingstiden. Det betyr mye for oss. Ekstra hyggelig at alt fungerte godt for deg og hunden din også. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Når forsikring må brukes, så går det raskt og enkelt. Hurtig oppgjør.
Hei Gunnar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at det går raskt og enkelt når du trenger å bruke forsikringen, og at oppgjøret kommer raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Meget god informasjon og oppfølging av skade på hytte.
Hei Kjetil L, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde god informasjon og oppfølging i forbindelse med skaden på hytten. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Det er bare å velge gjensidige. Tiden går, men gjensidige består 👏🏻
Hei Ragnhild V. K, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så kjekt å høre at du vil anbefale oss videre. «Gjensidige består» varmer ekstra, det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves over tid. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Lett å registrere på skademeldingsskjema, og automatisk behandling var veldig effektivt
Hei Nils, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde det som lett å registrere skaden, og at den automatiske behandlingen fungerte raskt og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg har alltid vært fornøyd med Gjensidige forsikring.. det er derfor jeg er kunde der!
Hei Ragnhild, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du alltid har vært fornøyd, og at det er derfor du velger å være kunde hos oss. Det betyr mye for oss å ha kunder som deg. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkelt og greit oppgjør. Har god erfaring med selskapet fra tidligere
Hei Kjetil J, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at oppgjøret opplevdes som enkelt og greit, og at du har gode erfaringer med oss fra før. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Saklig og god behandling av min sak. Følte meg godt ivaretatt under prosessen.
Hei Eirik K, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplevde behandlingen som saklig og god, og at du følte deg godt ivaretatt gjennom prosessen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Rask og positiv behandling av skadesaker, og god kommunikasjon.
Hei Bjørnar L, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du er godt fornøyd på alle måter, og at du opplever både rask og positiv behandling av skadesaker, sammen med god kommunikasjon. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Min besvarelse gjelder behnadlingsforsikring betalt av arbeidsgiver
Hei Astri L, Takk for tilbakemeldingen din. Så bra å høre at du opplevde behandlingsforsikringen som effektiv. Det er viktig for oss at det går raskt og smidig, også når forsikringen er gjennom arbeidsgiver. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Veldig profesjonelt og positivt håndtert av Gjensidige
Hei Tom E, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde behandlingen som rask, effektiv og profesjonell. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
At forsikringen ikke dekker det jeg mener er helt relevant for en reiseforsikring
Hei Ann, Dette var leit å lese. Når du har reiseforsikring, er det viktig å føle at den dekker det som er relevant når noe skjer. Vi forstår godt at det er frustrerende å oppleve at utgifter ikke blir dekket slik du forventet. Ofte handler det om hvilke vilkår som gjelder i den konkrete situasjonen, men da skal du selvsagt få en tydelig og forståelig forklaring. Vi vil gjerne se nærmere på saken din sammen med deg. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom hva som ligger bak vurderingen. Du kan også sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Fra jeg kontaktet Gjensidige tok det bare timer til saken ble henvist til Rentokil for behandling. Kunne ikke blitt gjort bedre. Hyggelige medarbeidere.
Hei Karl S, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at det gikk så raskt fra du tok kontakt til saken ble fulgt opp, og at samarbeidet med Rentokil fungerte så godt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ekstra kjekt å høre at du også opplevde medarbeiderne våre som hyggelige. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg er fornøyd med sake min der behadel veldig ford.
Hei Seyed R. V, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Så bra å høre at du er fornøyd med saken din, og at du opplevde behandlingen som god. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg har egentlig verdt fornøyd. Men ikke med den siste opplevelsen min. Det har verdt eledig service på en sak. Der måtte ringe og masse osv for få ting til å skje. Også tillegg fikk jeg beskjed av en kunde veileder at jeg ikke skulle få bonus tap siden det var under 10 000 kr. Likevell fikk jeg bonus tap. Så jeg sitter igjen med svarteper. Og her var det noen som kjørte på bilen min og stakk av så. Det hjalp ikke at gjensidige har trykki meg enda mere ned i grusen😡
Hei Ole A. S, Takk for at du sier ifra. Dette var ikke bra å lese. Det er ekstra krevende når saken gjelder påkjørsel hvor den som kjørte stakk av. Da skal du oppleve støtte fra oss, ikke det motsatte. Når du i tillegg må purre for å få fremdrift, og får beskjed om noe som senere viser seg å ikke stemme om bonustap, skjønner vi godt at du blir både frustrert og skuffet. Slik skal det ikke være. Her har vi ikke levert som vi skal. Vi vil gjerne gå gjennom saken din sammen med deg. Da kan vi se hva som har skjedd, avklare vurderingen rundt bonustapet og rydde opp der vi kan. Ring oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Du kan også skrive til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du gir oss tilbakemelding. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
God forsikring og alltid fått hjelp om noe skulle oppstått.
Hei Madara, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du opplever forsikringen som god, og at du alltid har fått hjelp når noe har oppstått. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige