Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Valg av firma. Kontakt med forsikring selskap.ikke bare takstmann.
Hei Vibeke, Takk for tilbakemeldingen. Det er fint å høre at du opplevde det som positivt å ha direkte kontakt med oss i forsikringsselskapet, og ikke bare takstmann. For oss er det viktig å være tilgjengelige og følge deg tett gjennom hele prosessen. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Super bra selskap og altid imøtekomme vi har hatt et par ting. Og dere er ikke tvilende på kunden
Hei Erik, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som imøtekommende, også når det dukker opp flere saker. For oss er det viktig å lytte og ha tillit til deg som kunde. Takk for at du deler erfaringen din. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Rask behandling, hyggelig kontaktperson, grei videobefaring
Hei Bjørnar, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit, og at du opplevde både kontakten og videobefaringen som positiv. Sånn vil vi at det skal fungere. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Raskt og effektivt oppgjør, ingen negativ omtale dette var bra service
Hei Lars, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde oppgjøret som raskt og effektivt. Akkurat sånn skal det være når du trenger oss. Takk for at du deler erfaringen din. Det betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Stort sett flinke på hjelp. Å ordner opp. Så er å anbefalle
Hei Stian, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som flinke til å hjelpe og til å rydde opp når det trengs. Det er akkurat sånn vi vil være for deg. Takk for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Respons og oppgjør på minutter. Jeg ble skikkelig satt ut. Her ble det terningkast 6.
Hei, Aksel! Imponerende å høre at du fikk respons og oppgjør på minutter. Når det går så raskt og smidig, skal det føles trygt å være kunde. Terningkast 6 varmer. Hyggelig å få høre om opplevelsen din. Med vennlig hilsen Marcus
Raskt og greit oppgjør. Tips. Skann all nødvendig dokumentasjon og ha det klart før utfyllingen. Greit å legge inn informasjon og enkelt å legge ved dokumenter.
Hei! Godt å høre at oppgjøret gikk raskt og greit, og takk for at du deler et nyttig tips til andre som skal melde sak. Det gjør prosessen enklere for mange. Setter pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Med vennlig hilsen Marcus
Godt fornøyd, langt kundeforhold. God avtale med Ys-medlemskap i bunnen.
Hei Torbjørn, Takk for fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er godt fornøyd etter et langt kundeforhold. At du også trekker frem avtalen gjennom YS medlemskap, viser at gode fordeler over tid betyr noe. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Ikke fornøyd. Setter ikke pris på lojaliteten. Kommer aldri gjennom på telefon og svarer ikke på meldinger. Bruker AI til å svare på meldinger og mail
Hei, Faris! Det er leit å høre at du opplever kundeservicen som utilgjengelig, og at du ikke føler deg ivaretatt som lojal kunde. Når det er vanskelig å komme gjennom og svar uteblir, skaper det naturlig nok frustrasjon. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Takk for at du sa ifra om opplevelsen din. Med vennlig hilsen Marcus
Gjensidige er et godt og truverdige selskapet. Jeg kan anbefalle Gjensidige med god samviktighet.
Hei Mary, Tusen takk for de fine ordene og for at du anbefaler oss – det setter vi stor pris på! Veldig hyggelig å høre at du opplever oss som både trygge og rettferdige 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Problemfri håndtering fra både Gjensidige og Bilia på Hamar
Hei, Kai! Godt å høre at skadehåndteringen var problemfri, både hos oss og hos Bilia på Hamar. Når samarbeidet flyter godt, blir hele prosessen enklere. Hyggelig å få høre erfaringen din. Med vennlig hilsen Marcus
Grei behandling Rak avgjørelse. litt klunder med appen
Hei Svein, takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde behandlingen som grei og at avgjørelsen kom raskt. Samtidig tar vi med oss det du skriver om litt klunder med appen. Den skal gjøre hverdagen enklere, ikke mer tungvint. Hvis du opplever problemer igjen, kan du ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Ukomplisert da dere gjorde alt i forbindelse med saken
Hei, Jan! Godt å høre at saken opplevdes som ukomplisert, og at vi tok hånd om det som måtte gjøres. Slik skal det være når du trenger hjelp. Fint å få høre hvordan du opplevde oss. Med vennlig hilsen Marcus
Jeg har aldri vært borti et dårligere forsikringsselskap enn Gjensidige. Prisene ble stadig økt uten at jeg opplevde å få tydelig beskjed om det, og da jeg fikk en parkeringsskade som skulle være dekket i henhold til forsikringen min, ble kravet avslått uten en tilfredsstillende forklaring. Som om ikke det var nok, sendte de faktura til inkasso allerede to dager etter forfall. Det oppleves urimelig og lite kundevennlig. Etter denne opplevelsen byttet jeg til If, og forskjellen er enorm. Der har jeg fått god service, ryddig kommunikasjon og en langt bedre kundeopplevelse. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med byttet. Hold dere unna.
Hei, Prince! Det er leit å høre at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse. Når informasjon oppleves uklar og avgjørelser ikke blir godt nok forklart, er det forståelig at tilliten svekkes. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Takk for at du delte erfaringen din. Med vennlig hilsen Marcus
Ok, ofte rask kundeservice som er bra. Ikke noe egentlig å klage over
Hei, Roger! Godt å høre at du stort sett opplever rask kundeservice, og at ting fungerer bra når du trenger hjelp. Når det ikke er noe å klage på, er vi på rett spor. Fint å få høre erfaringen din. Med vennlig hilsen Marcus
leverer som lovet, med saksbehandling som går raskt
Hei Barry, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at vi leverer som lovet, og at saksbehandlingen oppleves som rask. Når det går effektivt og ryddig, vet vi at vi har gjort jobben vår. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige