Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flott service og aldri noen problemer etter mange år som kunde.
Hei Dagfinn Så hyggelig å høre. Det betyr mye for oss at du har hatt gode opplevelser over tid og opplever stabil og trygg service. Takk for mange år som kunde og for at du deler det her. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det var var veldig rask og bra løsning og behandlere var veldig flinke og hjelpsomme. Alt gikk smooth.
Hei Natasha Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at alt gikk raskt og smidig, og at du opplevde behandlerne våre som flinke og hjelpsomme. Akkurat slik vil vi ha det. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ble blankt avvist etter behov for bilberging og leiebil. Kundebehandler lo av mitt behov for hjelp. Oppsiktsvekkende svak og fiendtlig kundebehandling.
Hei Thomas Å bli ledd av når du ber om hjelp, er helt uakseptabelt. Slik skal ingen bli møtt hos oss. Når du trenger bilberging og leiebil, skal du få støtte, respekt og tydelige svar. Ikke avvisning. Det du beskriver er et klart brudd med hvordan vi forventer at kundebehandlingen vår skal være. Vi tar dette alvorlig. Både for din del, og fordi vi må rydde opp internt når noe slikt skjer. Vi vil veldig gjerne få sett på saken din konkret, slik at vi kan forstå hva som har skjedd, og følge det opp på riktig måte. Ring oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker, så tar vi dette videre. https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra, selv om opplevelsen har vært dårlig. Vennlig hilsen Gjensidige
Saksbehandlingen som ble gjort digitalt, meddelt beløp egenandel. Bra!
Hei Jostein Så bra å høre. Enkel digital saksbehandling og tydelig beskjed om egenandel er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kan ikke bruke min forsikring til utredning av flimmer og klaffefeil. Hvorfor i all verden skal jeg da ha en slik forsikring, derfor sagt opp pr d.d.
Hei Anne, Jeg skjønner godt frustrasjonen din. Når du har en behandlingsforsikring og likevel ikke får hjelp til noe som oppleves så alvorlig, er det helt naturlig å stille spørsmålet du gjør. Samtidig er det vår jobb å forklare dette tydelig og med forståelse. Hvis det ikke har vært klart for deg før nå, beklager vi det. Da har vi ikke vært gode nok i kommunikasjonen. Hvis du ønsker, kan vi gjerne ta en gjennomgang av hva forsikringen faktisk dekker, og hva som eventuelt kan passe bedre for deg fremover. Du er også velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så kan vi snakke rolig gjennom dette. Takk for at du deler opplevelsen din, selv om den er negativ. Det er viktig for oss å få vite. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Forferdelig fra start til slutt. Styr unna med alt du kan. Panseret mitt ble knekt i en bilvask, som også sprakk opp frontruten. Ringte Gjensidige for berging, han sa jeg skulle ringe den andre parts forsikring, jeg sa at det er vel ikke slik forsikring gjelder for meg? Nei, det var jo sant det, han skulle fikse en bil. Jeg endte med å måtte være der til 00:30 (hendelsen mange timer tidligere) for å overrekke nøkkel. Gjensidige tok med bilen til feil verksted, jeg måtte ordne videre. Elendig hele veien, purringer på purringer. Behandlingstid på cirka et halv år, kun for å få avslag, da Gjensidige også var motpart i oppgjøret. Så absolutt dårlig du kan forestille deg at et forsikringsselskap kan være i denne situasjonen. Velg alt annet.
Hei Christian Dette er skikkelig vondt å lese. Opplevelsen du beskriver er langt unna det du skal kunne forvente av oss. Når bilen din blir skadet, skal du få tydelig hjelp med én gang. Ikke motstridende beskjeder. Ikke vente til midnatt. Ikke feil verksted. Og absolutt ikke måneder med purringer som ender i avslag uten at du føler deg ivaretatt. At vi både har håndtert bergingen dårlig, sendt bilen til feil verksted og brukt svært lang tid på saken din, er ikke godt nok. Når du i tillegg opplever oss som motpart i oppgjøret, forstår vi at tilliten forsvinner. Det tar vi på alvor. Vi vil gjerne se konkret på saken din igjen og forstå hele forløpet, både for å forklare hva som skjedde og for å lære av feilene som er gjort. Hvis du er villig til det, ring oss på 915 03 100. Takk for at du sa ifra, selv om opplevelsen har vært svært dårlig. Vennlig hilsen Gjensidige
I inneværende forsikringsår må jeg øke kilometerlengden ifra 8.000 km til 10.000 km, da jeg i lpt av juni vil overstige kjørelengden på 93.100 km. For meg utgjør økningen 2.000 km (10.000-8.000), men her gjør Gjensidige en finurlig gjennomsnittsberegning pr. mnd. for gjeldende forsikringsperiode. Resultatet er at i stf. 2000 km gir Gjensidige meg 700 km! Ny kjørelengde settes til 93.800 km! Dette reagerer jeg sterkt på og kommer til å avslutte mitt mangeårige forsikringsforhold til Gjensidige på grunn av dette.
Hei Edel, Dette skjønner vi godt at du reagerer på. Det oppleves urimelig når du ber om å øke kjørelengden med 2.000 km, men ser at tallet som legges til er lavere. Forklaringen ligger i hvordan kjørelengde beregnes når den endres midt i et forsikringsår. Kjørelengden fordeles jevnt over hele perioden. Når du øker den underveis, justeres den bare for månedene som gjenstår av forsikringsåret. Det er derfor totalen ikke øker med hele 2.000 km, men med et lavere antall kilometer frem til fornyelse. Dette er ikke ment som å ta kilometer fra deg, men som en teknisk beregning som skal sikre riktig pris og riktige vilkår for perioden som er igjen. Samtidig er vi helt enige i at dette burde vært forklart tydeligere, så det ikke kommer som en negativ overraskelse. Vi vil gjerne se på saken din sammen med deg og gå gjennom tallene på en enkel og ryddig måte. Kanskje finnes det også en bedre løsning for deg fremover. Ring oss gjerne på 915 03 100, så tar vi en prat og finner ut av dette. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Utrolig kjapp behandling, pengene var på konto dagen etter skademelding
Hei Christian Så bra å høre. Rask behandling og penger på konto med en gang, det er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din og anbefaler oss videre. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
GREi ORIENTERING, HURTIG OPPGJØR: Lett å melde skade.
Hei Noralv Så bra å høre. Enkel skadeinnmelding, tydelig informasjon og raskt oppgjør er akkurat slik det skal være. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg fikk erstatningen med en gang av en hyggelig dame. På grunn av sykdom av min reiseveninne måtte vi avlyse turen til høsten.
Hei Tone Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask hjelp og en hyggelig prat i en vanskelig situasjon. Når planer må avlyses på grunn av sykdom, skal det være enkelt å få ordnet opp. Vennlig hilsen Silje Gjensidige
Veldig skuffet over at Gjensidige avslår en behandling anbefalt av spesialist, som andre forsikringsselskaper dekker. Oppleves lite kundevennlig når man faktisk trenger hjelp gjennom Behandlingsforsikring.
Hei Stine Dette er leit å lese. Når du har fått en anbefaling fra spesialist og opplever å få avslag, forstår vi godt at det kjennes både skuffende og lite hjelpsomt. Behandlingsforsikringen har faste vilkår for hva som dekkes, og noen behandlinger faller dessverre utenfor, selv om de kan være medisinsk anbefalt. Vi vet at det ikke gjør situasjonen enklere når du står midt i behovet for hjelp. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare hvorfor utfallet ble som det ble, og om det finnes andre muligheter videre. Skriv til oss under Mine skadesaker, eller ring oss på 915 03 100, så tar vi det med deg på en ryddig og forståelig måte. https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Godt forsikringsselskap som har en enkel app samt et selskap me god dekning. Kundeutbytte. Rask til å behandle saker.
Hei Jonas Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du liker appen, dekningen vår og at sakene går raskt. Kundeutbytte er vi også ekstra stolte av. Takk for at du er kunde hos oss. Vi er her hvis du trenger hjelp. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige forsikring 👍
Hei Monika Så hyggelig å lese. Tusen takk for fine ord og tommel opp. Det gir oss ekstra energi å høre at du er fornøyd. Vi er her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Er veldig fornøyd går ganske fort å få ordnet, med tilbakemeldinger. Behandlingen går også ganske fort.
Hei Irene Så hyggelig å høre. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å vite at du opplever raske svar og effektiv behandling. Akkurat slik vil vi ha det. Hvis du trenger hjelp igjen, er vi bare en telefon eller melding unna. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Dårlig reiseforsikring, mistet diamantøredobb på reise, men dekker kun tyveri
Hei Tove Så leit å høre om opplevelsen din. Vi skjønner godt at det er frustrerende å miste noe som betyr mye, spesielt på reise. Reiseforsikringen dekker tap av verdier ved tyveri, men ikke når gjenstander blir mistet. I de tilfellene må man ha verdigjenstand forsikring. Hvis du vil, ser vi gjerne nærmere på saken din og forklarer hva som gjelder i ditt tilfelle. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker eller ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Gjensidige
Tegnet forsikring for å sikre verdisak. Reklamerer for at de dekker skadetilfeller som de gir avslag på.
Hei, Takk for at du sier tydelig ifra. Dette er ikke en opplevelse vi ønsker at du skal sitte igjen med. Når du tegner en forsikring, skal det være klart hva som dekkes og hva som ikke dekkes. Det du beskriver her tyder på at vi ikke har vært tydelige nok, og det tar vi på alvor. Vi forstår godt at det oppleves frustrerende å få avslag når forventningen er noe annet. Vi vil veldig gjerne se nærmere på saken din og gå gjennom hva som har skjedd, og hva som ligger til grunn for avslaget. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, eller sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Sara