Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig og grei behandling. Dette var glassskade ganske kurant
Hei Ove, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplevde behandlingen av glasskaden som både rask og grei. Enkle og smidige prosesser er akkurat det vi ønsker å levere. Vennlig hilsen Sara
Hurtig hjelp og oppfølging av skaden. Ingen problem med oppgjøret.
Hei Kåre, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig fint å høre at du opplevde både rask hjelp og god oppfølging av skaden, og at oppgjøret gikk smertefritt. Slik vil vi at det skal være. Vennlig hilsen Sara
Ryddig og godt forsikringsselskap! Rask saksbehandling.
Hei Kari, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig fint å høre at du opplever oss som ryddige, og at du er fornøyd med saksbehandlingen. Rask og god hjelp er akkurat det vi jobber for hver dag. Vennlig hilsen Sara
Rask og greit oppgjør.lurer vi på noe, får vi konkret svar,føler seg godt ivaretatt gjennom saksgangen.
Hei Hans, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig fint å høre at du opplevde oppgjøret som raskt og greit, og at du fikk konkrete svar når du lurte på noe. Det betyr mye at du føler deg godt ivaretatt gjennom hele saksgangen. Vennlig hilsen Sara
Veldig arrogant saksbehandler som ikke forstod saken. Jeg følte jeg hadde en motpart som kun var opptatt av selskapet. Fikk til slutt et oppgjør fra motparten som i utgangspunktet burde vært unødvendig.
Hei Hans 😊 Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er lei oss for at du opplevde saken slik, og for følelsen av å ikke bli hørt i prosessen. Det er ikke den opplevelsen vi ønsker å gi. Vi ønsker gjerne å se nærmere på saken din og hva som har skjedd – ta gjerne kontakt med oss direkte, så følger vi dette opp. Hilsen Nina
God info underveis. Rask behandling av saken. Utbetaling skjer raskt.
Hei Randi 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du opplevde god informasjon underveis og rask behandling og utbetaling 💙 Hilsen Nina
Gjensidige har godt av konkuranse Ein del forsikringer har dei litt å gå på og då må ein berre forhandle Her er det kr å spare for ein god kunde
Hei Nils, Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er fint å høre at du er bevisst på å sammenligne og forhandle, det er smart. Samtidig tar vi med oss det du sier om at vi har noe å gå på på enkelte forsikringer. Slik innsikt hjelper oss å bli bedre. Vi ønsker å tilby gode priser og løsninger som fungerer for deg over tid, og vi forstår godt at det er viktig å få mest mulig igjen som kunde. Vennlig hilsen Sara
Enkelt å få meldt skade og få dekket det som er forsikret i tilfelle skade.
Hei Kjetil, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplevde det som enkelt å melde skade, og at du fikk det dekket slik forsikringen skal fungere ved skade. Slik vil vi ha det. Vennlig hilsen Sara
Stort sett fornøyd. Veldig skuffet over takstmannen, ikke selve taksten, for den var sikker rett. Men møte med en arrogant person når vi står uten bil. Litt tregt svar fra saksbehandler, men etter lang tid ordnet ting seg.
Hei Stein, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er bra å høre at du til slutt ble noenlunde fornøyd, men vi forstår godt at møtet med takstmannen og ventetiden underveis gjorde dette til en dårligere opplevelse enn det burde vært. Slik skal det ikke være. Du skal bli møtt med respekt og få svar til rett tid, spesielt i en situasjon der du står uten bil. Vi ønsker veldig gjerne å lære av dette og se nærmere på saken din. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, eller sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Sara
Skademeldinga gjaldt nok innbo og okke reiseforsikring
Hei Sølvi, Takk for at du deler opplevelsen din. Her høres det ut som saken kan ha blitt registrert på feil dekning. Det er ikke slik det skal være, og vi forstår at det kan skape forvirring. Vi vil gjerne få dette rett og sørge for at saken din ligger riktig. Du kan sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine så ser vi nærmere på det sammen. Vennlig hilsen Sara
Bare positive erfaringer. Rask saksbehandling og utfyllende svar på mine spørsmål
Hei Hilbert, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er ekstra godt å høre at du har hatt bare positive erfaringer, og at du opplevde både rask saksbehandling og tydelige svar på spørsmålene dine. Slik vil vi ha det. Vennlig hilsen Sara
Rask tilbakemelding og saksbehandling. Greit oppgjør
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig fint å høre at du opplevde både rask tilbakemelding og smidig saksbehandling, og at oppgjøret fungerte greit. Vennlig hilsen Sara
Det tok for lang tid fra skaden ble meldt til den var avsluttet
Hei Knut, Takk for at du sier ifra. Det er leit å høre at det tok for lang tid fra du meldte skaden til den var avsluttet. Slik skal det ikke oppleves, og vi forstår godt at dette er frustrerende. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din, og hva vi kan lære av det. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, eller sende oss en melding via saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Sara
Alt gikk fint og jeg er fornøyd. Fikk den hjelp jeg behøvde og saken endte slik heg ønsket Så alt er bra
Hei Wenche, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at alt gikk fint, og at du fikk hjelpen du trengte. Ekstra kjekt er det at saken endte slik du ønsket. Vennlig hilsen Sara
Raskt og grei behandling av steinsprutskade. Ubyråkratisk og enkelt med forhandlerkontakt og utfylling av skjemaer
Hei Øivind, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig kjekt å høre at du opplevde behandlingen av steinsprutskaden som rask og enkel, og at både forhandlerkontakt og utfylling av skjemaer fungerte smidig. Slik vil vi ha det. Vennlig hilsen Sara
Veldig fornøyd med servicen. Rask behandling og god hjelp. Takk for godt arbeid!
Hei Vadym, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig kjekt å høre at du er fornøyd med servicen, og at du opplevde både rask behandling og god hjelp. Slik vil vi ha det. Vennlig hilsen Sara