Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel vurdering av stormskade utifra bilder og ikke vurdering v. skaden var meget positivt - Naust ute på öy! Effektiv behandling av skadene og hantering av reparasjon og oppgjer
Hei Henrik, Tusen takk for at du deler opplevelsen din 😊 Det er veldig godt å høre at du opplevde både skadebehandlingen og oppfølgingen som effektiv og smidig – spesielt i en situasjon som dette. Fint også at vurdering via bilder fungerte så bra for deg. Takk for tilliten! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Har hatt bare gode opplevelser med Gjensidige, rask og god behandling. Anbefaler.
Hei Trulte, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det betyr mye for oss å høre at du opplever både rask og god oppfølging i sakene dine. Vi jobber hver dag for å gi kundene våre en trygg og god opplevelse, så dette setter vi stor pris på. Takk for anbefalingen! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Enkelt å rapportere skade, rask tilbakemelding og gjennomføring
Hei Karsten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplevde prosessen som enkel og effektiv – det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når uhellet først er ute. Takk for at du valgte oss! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Følte meg litt fortvilet da bilen ikke ville starte. etter at vi kom hjem fra 3 uker ferie, sent lørdagskveld. Bestilling og mottak av assistanse, gikk sømløst.
Hei Bjørn, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss 😊 Det høres ut som en litt stressende situasjon, spesielt etter ferie – så det er godt å høre at du fikk rask og smidig hjelp når du trengte det. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Denne gangen var det kun transport av bil til verksted, og bilbergeren får topp karakter. Vi hadde derimot en dårlig erfaring for noen år siden, da vi ble etterlatt ved verkstedet sammen med bilen midt på natten. Derfra måtte vi selv sørge for transport hjem.
Hei Arne Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at bilbergingsoppdraget denne gangen fungerte som det skulle, og at bilbergeren gjorde en skikkelig god jobb. Det setter vi stor pris på. Samtidig er det leit å lese om den tidligere opplevelsen deres, der dere ble stående igjen ved verkstedet midt på natten og måtte ordne hjemtransport selv. Det er ikke slik det skal være, og jeg forstår godt at det har satt spor. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, nettopp for å unngå slike situasjoner. Tilbakemeldingen din er viktig for oss, og den tar vi med videre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Østavinden blåste bildøra vår inn i sida på nabobilen. Surt, men Gjensidige ordna opp, uten noen egenandel. Så da er det jo greit.
Hei Gustav Sånn skal det være. Uhell kan skje, og da er det godt å vite at forsikringen ordner opp uten styr og egenandel. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig dyr forsikring som egentlig dekker for lite i forhold til pris, kommer til å bytte selskap
Hei Jan Det er leit å høre at du opplever forsikringen som for dyr i forhold til det du får igjen. Da har vi ikke truffet godt nok for deg. Pris og dekning må henge sammen og passe behovene dine. Hvis det ikke gjør det, forstår vi godt at du vurderer å bytte. Samtidig vil vi gjerne se på avtalen din og forklare hva som er inkludert, og om det finnes alternativer som passer bedre og koster mindre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100. Da går vi rett på sak og ser om vi kan finne en løsning som gir mer verdi for pengene dine. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Falt på døra på oppvaskmaskin og øydela døra og eg fekk ny maskin
Hei Gunhild, Takk for at du deler opplevelsen din. Uhell kan skje fort, og da er det godt å høre at det ordnet seg med ny oppvaskmaskin når døra ble ødelagt. Slik skal det være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Gikk knirkefritt, alt gikk etter planen. Anbefales.
Hei Kjetil Så bra å høre. Når alt går knirkefritt og etter planen, da har vi gjort jobben vår. Takk for anbefalingen og for at du deler opplevelsen din. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
sender inn en forespørsel og ender opp med ett oppgjør som gjør at jeg kan gå og kjøpe en ny enhet. fantastisk
Hei Terje Så hyggelig å høre. Når en enkel forespørsel ender i et oppgjør som gjør at du kan gå rett og kjøpe ny enhet, da har vi gjort jobben vår. Veldig fint at du deler opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask bekreftelse på at skaden ble dekket av forsikringen og svært kjapp erstatnings utbetaling
Hei Geir Så fint å høre. Rask avklaring og kjapp utbetaling er viktig når noe har skjedd, og det er godt å vite at du opplevde akkurat det. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Har hatt gode erfaringer med Gjensidige gjennom mange år. Heldigvis har det ikke vært behov for å bruke forsikringene særlig ofte. Det har vært noen med hundeforsikringene.
Hei Jan Så hyggelig å høre. Det betyr mye for oss at du har hatt gode erfaringer over mange år, og at vi har vært til hjelp når det har vært behov, også med hundeforsikringene. Takk for at du deler og for at du er kunde hos oss. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig imøtekommende og god kommunikasjon underveis.
Hei Ellen Så hyggelig å høre. God kommunikasjon og effektiv oppfølging underveis er viktig for oss, og det er veldig fint å vite at du opplevde det slik. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg har opplevd raskt behandling når jeg har hatt noe skade, både med innbo-og reiseforsikring. Jeg har tenkt å tegne helårs reiseforsikring igjen, som ble stoppet på en tid siden.
Hei Graciela Så hyggelig å høre. Rask behandling og gode opplevelser både med innbo og reiseforsikring er akkurat det vi ønsker å levere. Veldig fint å høre at du vurderer helårs reiseforsikring igjen. Hvis du vil ha hjelp til å tegne den på nytt, eller har spørsmål underveis, er det bare å ta kontakt. Ring oss på 915 03 100, så hjelper vi deg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Godt fornøyd med Gjensidige Forsikring som er et forsikringsselskap med god oversikt og god kundeservice
Hei Torbjørn Så bra å høre 😎 Takk for at du deler. Det er fint å vite at du opplever god oversikt og god kundeservice hos oss. Akkurat slik vil vi ha det. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Raskt behandling effektiv mellomledd bra etter oppfølging
Hei Jantinus Så bra å høre. Rask behandling, effektiv oppfølging og en ryddig prosess er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige