Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke svar på detaljene jeg var ute etter. Kom til sist med deler av hva jeg spurte etter.
De har "min side" som jeg kan logge meg inn i. Her finner jeg arkiv over alle tidligere og evt. pågående skadesaker. Kommunikasjonen er her og ikke per e-post. De svarer raskt både her, per telefon og via nett-chatt. Enkelt og finne dokumentene om forsikringene mine, lett og bestille og avbestille nye forsikringer.
Rask tilbakemelding. Løsningsorientert. Konkurransedyktig. Bra at de er opptatt av å støtte nærmiljøet.
Responderer sent på meldinger. Vanskelig å komme i kontakt med deres lokale representant
Vanskelig med erstatning saker, må sloss litt for å få ut noe penger, hvis du får noe i det hele tatt
Stort sett god kundeservice og seriøst selskap , men generelt for dyrt og man burde få mer tilbud og opplysninger. Kan også bli bedre på kommunikasjon.
Har ingen dårlig Erfaring med Gjensidige. Behandler alltid skadesaker raskt. Hyggelig og forståelsesfull kundeservice. Meeen, for dyre priser.
Har kun positive erfaringer med selskapet i.f.m. skader vi har hatt i løpet av årene.
Jeg er veldig fornøyd med dem og at de har noe som heter kundeutbytte.
Raske svar på henvendelser; god kundeservice, raskt forsikringsoppgjør.
Ganske fornøyd. De har behandlet meg med respekt og gitt meg et bra tilbud
Hvert år bli de mer og mer i premie. Bare den siste år gjikk det opp med nesten 6.000 NOK.
Utmerket kundebehandling via mail og utmerket skadeoppgjør ifm kollisjon og reiseskader.
Have a court trial, running with this company, waited over 5 months after that they declined my case, will meet in court and will se who wins
Har hatt Gjensidige i mange år og stort sett vært fornøyd med skadeoppgjørene. De har etter hvert blitt dyre på pris, særlig etter flytting til Oslo.
Når trenger den hjelpen til barne forsikring er så ufagegelig folg som svarer