Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Avslutter forsikring når det ikkje er betalt rekning. Dei burde ringe før dei avslutter forsikringa fordi du får så j#%lige gebyr fra trafikkforsikringsforeningen. Og ikkje får du tegnet ny forsikring hos dei skjølv om du dokumenterer at du har betalt rekning og sender det inn. Du må vente 2 virkedager slik at systemet deiras får gått sin gang.
Brillen min var ødelagt i ferien min. Jeg viste brillen til Gjensidige, og hadde bokstavelig talt, pengene innenfor to dager på kontoen min. Utmerket!
De få gangene det har vært noe så har de stilt opp uten noe om og men.
Uklar faktura. Ingen faktura i internett-banken. Alt for høy prisstigninger fra år til år God service og trivelige folk, men blir fort for dyr.
Greit at de var billigst når vi sammenlignet i fjor og byttet selskap, men når de øker med ca 20 % neste år når avtalen automatisk fornyes er det ikke greit. Så oppfordrer folk til å sjekke hvert år.
To biler forsikret med NAF rabatt hos Gjensidige. Mor er litt uheldig og må bytte forskjerm. Bonustap fra 75 til 70%. Sånn er livet. MEN når faktura for ny periode kommer har altså totalprisen steget med 35%! Det er for mye, Gjensidige unnskylder med liten justering. Klarer ikke helt å se logikken her og velger naturlig nok å flytte mine forsikringer.
Jeg får se ko jeg får til tilbud og dekning. Dette er for og sjekke pris på andre forsikringer.
Har vært fornøyd med Gjensidige. Har gitt meg konkurransedyktige tilbud når jeg har spurt om det. Rabatt gjennom NJFF. For høy prisstigning fra et år til neste. Ca. 8 % prisstigning. Noe som er for høyt.
Ved sykdom på reise erfarte me denne situasjonen: Helgetur med far og to barn til Oslo, laurdag morgon til sundag kveld. Minst barnet blir sjuk på flyet bort, og dei blir verande på hotellet. Lege vurderer saka til at dei er klarert til flyvning heim tidlegare og sjuke nok til å få det dekka - det blei sagt av lege til oss. Gjensidige ville likevel ikkje dekka dette av grunn dei ikkje vil forklara til tross for spørsmål, og dei tre blir verande fastlåste til hotellrommet inntil returfly sundags kveld. Gjensidige sin reiseforsikring skal dekka tap av feriedagar ved slike høve, men velger i dette tilfellet å dekka her berre tap av 1 reisande, ikkje alle tre. Alle tre fekk avbrutt reisa, men Gjensidige dekka berre for ei avbrutt reise. Dette burde Gjensidige klargjort i forsikringsteksten på ein mykje betre måte. Me føler oss lurte og rammene er misvisande.
Har hatt gjensidige i mange år. Liker at du får «bonus» utbetalt en gang i året, basert på hva du betaler i året og hvor mange forsikringer man har.
Har vert Gjensidig medlem ca. 55 år uten skadeutbetalinger og forventer en bedre priser på forsikringene mine.
Gjensidige er helt super selskap. Liker alt med dem. Brukte bytt.no for å se priser som gjelder på markedet...
Blir svartelistet hvis man benytter forsikringen når uhellet er inntruffet. Bruker ukesvis på å gi svar/behandle en forsikringssak. Vil ikke hjelpe sin kunder, kun "melke" dem for penger.
Meget fornøyd med servicen og selskapet. Meget hyggelig personale som alltid er imøtekommende og flinke.
Har vært kunde hos Gjensidige i 14 år nå. Alltid vært fornøyd med kundebehandling og pris. Nå sjekkes priser hos andre på kjøretøy for å se om Gjensidige fortsett er konkurransedyktig.
Grei forsikring med bra pris. Ulempe er når en vil komme i prat med forsikringen, da får man ikke prate med noen fysisk. Får en masse menyvalg og kastes ut. Noen ganger trenger man å snakke med noen fysisk for å få svar.