Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når uhellet er ute så er jeg meget tilfreds med måten gjensidig takker situasjon
Hei Jens, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med hvordan vi håndterer saker når noe uforutsett skjer. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, spesielt når man først trenger forsikringen sin. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din! Vennlig hilsen Nina
Dekning synes bedre i If for vanlig standard forsikring.
Hei Per, Vi forstår at det er viktig å oppleve at man har riktig dekning, og det er naturlig å sammenligne med andre selskaper. Forsikringer kan variere noe i hva som er inkludert som standard, og hva som eventuelt velges som tilleggsdekninger. Derfor kan opplevelsen av dekning være forskjellig fra selskap til selskap. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se nærmere på hvilke dekninger du har hos oss, og hva som eventuelt kan justeres for å passe dine behov bedre. Ta gjerne kontakt med oss, så går vi gjennom dette sammen 😊 Vennlig hilsen Nina
Svarer ikke på meldinger. Dyre forsikringer, som øker mye mer enn prisindeks.
Hei Steinar, Takk for at du deler erfaringen din. Vi forstår godt at det er frustrerende hvis du ikke får svar når du tar kontakt, og at prisøkninger oppleves som høye. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og gi gode forklaringer, og dette er noe vi gjerne vil se nærmere på i ditt tilfelle. Når det gjelder pris, kan den påvirkes av flere faktorer som skadeutvikling og generelle kostnadsøkninger, men vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve dette som både forståelig og rettferdig. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi se nærmere på både henvendelsene dine og forsikringene dine sammen 😊 Vennlig hilsen Nina
For dårlig oppfølging av kundebehandler. Svar var hele tiden at han ventet på svar fra motpart, ikke noe tidsestimat. Til slutt kombiner noe svar før jeg før jeg etter 2 nye purringer fikk beskjed om at saken av avgjort og egenandel tilbakebetalt. Altfor dårlig kundebehandling
Hei Mette, Takk for at du deler opplevelsen din – dette er vi lei oss for å høre. Vi forstår godt at det er frustrerende å oppleve manglende oppfølging og usikkerhet rundt fremdriften i en sak. Du skal selvfølgelig få tydelig informasjon underveis, inkludert forventninger til behandlingstid. Det er beklagelig at du måtte purre flere ganger før du fikk et svar, og at kommunikasjonen ikke har vært god nok. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din, og ta læring av dette. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi gå gjennom saken sammen. Vennlig hilsen Nina
Rask behandling ved bilskade. Gjensidige tok seg av all kontakt med motparten.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig fint å høre at du opplevde oppgjøret som ryddig og effektivt, og at vi kunne håndtere dialogen med motparten for deg. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når uhellet først er ute. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din! Vennlig hilsen Nina
Rask behandling når man er uheldig. Ingen diskusjon. Tillit rt viktig og det viser gjensidige
Hei Vigdis, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask hjelp da du var uheldig, og at saken ble løst uten diskusjon. Tillit er helt grunnleggende for oss, og det betyr mye å lese at du opplever nettopp det hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Saklig og grei kundebehandling. Noen høyere kostnad enn konkurentene.
Hei, Jostein. Fint å høre at du opplever kundebehandlingen som saklig og grei. Det er viktig for oss. Vi vet også at pris betyr mye, og noen ganger kan vi ligge litt høyere enn enkelte konkurrenter. Da skal det merkes igjen i trygghet, dekninger og hjelp når du trenger oss. Samtidig jobber vi hele tiden med å holde prisene så gode som mulig. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Jeg hadde veldig god støtte og fikk god veiledning fra Gjensidige-staben som jeg hadde kontakt med.
Hei Sead, Så fint å høre. Det betyr mye for oss at du opplevde god støtte og tydelig veiledning fra oss du var i kontakt med. Da vet vi at vi har gjort jobben vår slik den skal gjøres. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med Gjensidige forsikring, er kjempe fornøyd også med kundeutbytte de har.
Hei Nina, Så hyggelig å lese. Det er ekstra fint å høre at du er veldig fornøyd med både forsikringen din og kundeutbyttet. Kundeutbytte er vår måte å dele overskuddet med kundene på, og det er kjekt å se at det blir satt pris på. Takk for at du valgte oss og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Er meget fornøyd med behandlingen og servicen så langt.
Hei Ulrik, Så hyggelig å høre. Det betyr mye for oss at du er meget fornøyd med både behandlingen og servicen. Da vet vi at vi er på rett vei, og det gir ekstra motivasjon i hverdagen. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Grei og tydelig nettside. Oversiktlig og lett lesbar, selv på en liten telefonskjkerm
Hei Magne, Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at du opplever nettsiden vår som grei og tydelig, også på en liten telefonskjerm. Da blir det enklere å finne det du trenger, akkurat når det passer for deg. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Denne gang var det bilskade av annen bil. Utmerket behandling.
Hei Sonja, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde behandlingen som utmerket da bilen din ble skadet av en annen bil. Da skal det være enkelt og trygt å få hjelp, og vi er glade for at du opplevde nettopp det. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige forsikring. Om det er noe jeg skulle ønske var bedre, så er det dialogen underveis i skadesaken. Man kan aldri få for mye info, eller beskrivelse av hvor lang tid det tar, eller om det er forsinkelser i behandlingene. Da slipper man som kunde å sitte å vente i lang tid på svar.
Hei Frank, og takk for en grundig og nyttig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd med oss. Samtidig har du helt rett i det du peker på. God dialog underveis i en skadesak er avgjørende. Du skal slippe å sitte og lure på hva som skjer, hvor lang tid det tar, eller om noe er forsinket. Mer informasjon gir trygghet, og der kan vi bli bedre. Innspillet ditt er både konkret og verdifullt, og det tar vi med oss videre i arbeidet med å forbedre kommunikasjonen i skadesakene våre. Hvis du opplever manglende oppdateringer i en sak, må du gjerne ta kontakt med oss. Ring oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker, så følger vi opp. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Sara
Helt ok da det tok lenger tid enn forventet med bilen på verksted. Den var heller ikke vasket når jeg fikk den tilbake.
Hei Thomas, og takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at det var ok alt i alt, men vi forstår godt at det er irriterende når bilen blir stående lenger på verksted enn forventet. Verkstedene styrer ofte fremdrift, men vi tar med oss innspillet ditt. Det er nyttig for oss i samarbeidet med dem. Hvis du vil, kan vi gjerne se nærmere på saken din og hva som gjorde at det tok ekstra tid. Ring oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker, så følger vi opp. Vennlig hilsen Sara
Er stort sett fornøyd, bortsett fra siste sak, men så har jeg ikke hatt noen store saker med bil. Kjempefornøyd med behandling av lekkasje på hus og diverse steinsprut skader
Hei Tom, og takk for at du deler erfaringen din. Fint å høre at du stort sett er fornøyd, og ekstra hyggelig at du er kjempefornøyd med behandlingen av lekkasjen på huset og steinsprutskadene. Det setter vi stor pris på. Samtidig tar vi med oss at den siste saken ikke ga helt samme opplevelse. Det er viktig for oss å lære av det som ikke treffer like godt. Hvis du vil, kan du gjerne ta kontakt med oss, så ser vi nærmere på den siste saken og hva som gjorde at den opplevdes annerledes. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker. Vennlig hilsen Sara
Veldig fornøyd med service og informasjon underveis i min skadesak
Hei John, og takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du er fornøyd med både service og informasjon underveis i skadesaken din. Å holde deg godt oppdatert hele veien er viktig for oss, så dette setter vi stor pris på å høre. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Sara