Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra opplevelse. Behandlingstid i.h.h.t informasjon gitt ved skademeldingen
Hei Alain, Takk for at du deler erfaringen din. Så fint å høre at du hadde en god opplevelse, og at behandlingstiden stemte med informasjonen du fikk da du meldte skaden. Det er slik det skal være, tydelig og forutsigbart hele veien. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjensidige reiseforsikring er en solid forsikring som reduserer den reisende risiko
Hei, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig fint å høre at reiseforsikringen gir deg trygghet og reduserer risiko når du er ute og reiser. Slik skal det være. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett å melde skade, raskt oppgjør, pengene inn på konto 2 dager etter at skaden ble neldr
Hei Tove, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig kjekt å høre at det er enkelt å melde skade, og at oppgjøret går såpass raskt. Når pengene er på konto etter kort tid, vet vi at ting fungerer slik det skal. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med selskapet. Sterk anbefales. Skade oppgjør var problemfritt
Hei Glenn, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd, og at skadeoppgjøret opplevdes problemfritt. Vi setter stor pris på den sterke anbefalingen. Hilsen Nina
Det er ved skade man vet om et selskap er til å stole på. Gjensidige er i en egen klasse når det gjelder pålitelighet.
Hei Roar, tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye å høre at du opplever oss som pålitelige – spesielt når det virkelig gjelder. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Er fornøyd. Hadde kun delkasko på denne bilen og motparten hadde tatt på seg skylden og skrevet skademld. Så alt ordner seg. Men Gjensidige vil ikke ta noe jobb med å kontakte motpartens selskap. Kunne blitt ett problem om motpart bare hadde blåst i det. Kunne ønsket at skadesak hadde blitt behandlet likt som full kasko når skadeansvaret lå på motparten
Hei Steinar, takk for en nyansert tilbakemelding. Godt å høre at saken ordnet seg og at du er fornøyd med utfallet. Siden dette er en åpen kanal kan vi ikke gå inn i detaljer om enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss direkte (via kundeservice/innlogget område), så kan vi se på saken din og veilede videre. Hilsen Nina
Rask og effektiv tilbakemelding på mine spørsmål ang. gjeldene sak
Hei Svein, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask og effektiv tilbakemelding på spørsmålene dine, og vi setter stor pris på at du anbefaler oss videre. Hilsen Nina
Rask behandling. Jeg var i Sør Afrika. Mor med 3 små barn avhengig av at bilen fungerer
Hei Helge, tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, spesielt i en situasjon der trygg og fungerende bil var viktig for familien. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Jeg syns det er greit å lett forstå hva dere kreve på kvitteringen, og informasjon for å ikke la de andre jukser i saken. Jeg er fornøyd
Hei Maria, takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre at informasjonen oppleves tydelig og lett å forstå, og at du er fornøyd. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Meldte inn tyveri, Gjensidige mente derimot at jeg hadde mistet gjenstanden, til tross for sannsynlighetsovervekt og anmeldelse. Fikk ikke dekning i saken hvor tyveri var ett faktum.
Hei Martine, takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette er frustrerende, særlig når du opplever at et tyveri ikke blir vurdert slik du forventet. I åpne kanaler kan vi dessverre ikke kommentere detaljer i enkeltsaker, men vi vil gjerne se nærmere på saken din igjen og gi en grundig forklaring. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så hjelper vi deg videre. Hilsen Nina
Veldig fornøyd med hvordan hele saken ble behandlet og hvor raskt og effektiv dét var
Hei Per, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både behandlingen av saken og at det opplevdes raskt og effektivt. Hilsen Nina
Meget kort behandlingstid, men ikke alle detaljer som er angitt i skademeldinger er tatt med i skadeoppgjøret.
Hei Odd! Takk for tilbakemeldingen. Det er bra å høre at du opplevde rask behandling. Dersom det er mangler i skadeoppgjøret, så er det fint om du tar kontakt med oss. Du kan skrive til saksbehandler via innlogget side eller ringe inn på telefon 915 03 100. Hilsen Nina
Bare gode erfaringer. Har hatt vannskade bolig og steinsprut frontrute bil. Rask saksbehandling og oppgjør.
Hei Åge! Så godt å høre at du har hatt bare gode erfaringer – både ved vannskade på bolig og steinsprut på frontrute. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Fikk oppgjøret fort inn på kontoen. Fikk god hjelp
Hei Stig, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Så godt å høre at du fikk god hjelp og at oppgjøret kom raskt inn på konto. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Slett og dårlig kundeservice. Trodde at vi i Equinor hadde den beste reiseforsikringen, andre selskap betalte ut til de andre i reisefølget uten videre spørsmål. 😡😡😡😡😡
Hei Ove, takk for at du deler opplevelsen din. Vi beklager virkelig at du opplevde kundeservicen som dårlig – det er ikke slik det skal være. Siden dette er en åpen kanal, kan vi dessverre ikke gå inn i detaljer om saken her. Ta gjerne kontakt med oss via kundeservice eller innlogget område, så kan vi se på saken din på nytt og gi en tydelig forklaring på vurderingen. Hilsen Nina
Tok litt tud å få kontakt med skadebehandler, men når jeg først fikk kontakt gikk saken enkelt.
Hei Thor, takk for tilbakemeldingen. Beklager at det tok tid å få kontakt, og fint å høre at saken gikk enkelt da dere først var i dialog. Hilsen Nina