Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer når de skal. God service og konkurransedyktige på pris.
Grei saksbehandling ved en skade, men det forsvarer ikke prisen på forsikringen.
Svarer raskt og vært behjelpelig når det har vært behov.
Det virker ikke som de er særlig interessert i å beholde kunder.
Gjensidige er ett veldig ryddig selskap. Veldig hyggelige medarbeidere og svarer med en gang på telefon. Jeg har fått all informasjon jeg har bedt om.
Har ikke fått riktig hjelp angående reise forsikring når jeg hatt en kansellert fly, istellet skulle jeg høre med flybolagen jeg reist med.
Synes bilforsikringen er for dyr. Undersøker derfor mulighetene i andre selskaper.
Jeg fikk mer faktura hvert år og jeg har stor egenandel.
Elendig kundebehandling. Opplever at dem man for kontakt med, har lite erfaring.
Selv om denne er dyreste Forsikring i Norge og prisen blir dyrere hvert år for alle typer forsikringer. Selv man har Kunde hos dem i mange år.
Oppleves ikke som for dyre og er flinke og hjelpsomme når det først skjer noe.
Har fått veldig lite hjelp fra Gjensidige, vi har hatt saker hvor vi ble lurt i syden, men siden vi ble lurt fikk vi ikke tilbake penger selv om vi anmeldte det hos politiet, det hadde vi fått om vi ble ranet. Har også hatt en ganske omfattende sak hvor vi har leid ut fritidsbolig på heltid til en person over flere år og leieboer har ødelagt hele hytta ved å ikke si ifra om vannlekkasje, hatt hunder som har tisset inne og andre lignende saker vi ikke kan vite om. Det kom takstmann fra forsikringsselskapet og konkluderte det som ubeboelig, men vi får ingen støtte fordi det ikke har vært en konkret hendelse som har skjedd som vi kan forklare.
Rådyr. Prisen på forsikringen blir fort høyere enn verdien på det som forsikres etter en del år.
Jeg er over 23, har kjørt i flere år, bilen er ikke verdt mer enn 10 000, jeg betaler 2000 i mnd og har da selvfølgelig ansvarsforsikring. Tenk om jeg skulle ha hatt fullkasko! hadde det kostet meg 10000 i mnd hmmm... :D
Når vi fikk en avtale og den ansatte gjorde feil når la inn og man skulle bruke den, så var de ikke villig til å innrømme feil.
Håper på billigere forsikring, jeg hadde skade på min nye Samsung tlf. jeg betalte nesten 11000 før den, og fikk 3000 i erstatning.