Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid fornøyd. Både med oppfølging og leiebil. Den ville ikke være mitt førstevalg
Hei John, takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du som regel er fornøyd – både med oppfølgingen og leiebil underveis. Om du ønsker å utdype hva som kunne gjort oss til førstevalget ditt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i en trygg kanal (kundeservice/innlogget side). Hilsen Nina
Manglende beskrivelse av naturskade og for lite info underveis.
Hei Arnstein, takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplevde mangelfull beskrivelse av naturskaden og for lite informasjon underveis. Slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med oss via kundeservice/innlogget side, så ser vi gjerne nærmere på saken. Hilsen Nina
God behandling av oppstått problem anbefales. Profesjonell aktør som tok imot skaden og oppgjøret kom raskt på min konto
Hei Johnny, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde god behandling og raskt oppgjør :) Hilsen Nina
Veldig ukomplisert, rask og effektiv saksbehandling
Hei Pål, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som ukomplisert, rask og effektiv. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Jeg kan ikke se at dere er opptatt av å sjekke de firma som dere har tillit til basert på pris og leveranser. Saken avsluttes uten at eier har vært med i loopen, og da er det ikke særlig tillitsskapende
Hei John, Takk for at du deler dette. Jeg forstår godt at det ikke oppleves tillitsskapende når saken avsluttes uten at du som eier har vært tydelig med i dialogen. Vi bruker samarbeidspartnere vi har avtaler med, og vi følger dem opp både på pris, kvalitet og leveranser. Samtidig er det viktig for oss at du som kunde føler deg informert og involvert. Når det ikke har skjedd her, har vi ikke vært gode nok. Vi vil gjerne gå gjennom saken sammen med deg, forklare vurderingene som er gjort og høre hva du mener manglet underveis. Da kan vi også se om noe burde vært håndtert annerledes. Skriv til oss under Mine skadesaker, så tar vi det derfra. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil ta det direkte med et menneske. Hilsen Sara
Foreløbig fint at skaden lastes opp på saken og at jeg kan ta den videre med dere
Hei Einar, Takk for at du deler status. Fint å høre at det fungerer bra å laste opp dokumentasjon direkte på saken, og at du opplever at dette kan tas videre sammen med oss. Det gjør behandlingen enklere og mer oversiktlig for både deg og oss. Hvis det dukker opp spørsmål underveis, eller hvis du trenger hjelp videre i saken, kan du skrive til oss under Mine skadesaker eller ringe oss på 915 03 100. Hilsen Sara
Steinsprutskade med utskifting av sidevindu. Alt håndtert via Riis Bilglass og Gjensidige. Raskt gjennomført og egenandel som forventet
Hei Nico, Takk for at du deler erfaringen din. Veldig fint å høre at steinsprutskaden ble håndtert enkelt og effektivt, og at samarbeidet med Riis Bilglass fungerte som det skulle. Rask gjennomføring og en egenandel som forventet er akkurat slik det bør være. Hilsen Sara
Enkel sak som omhandlet ny nøkkel. Ingen kontakt, alt digitalt
Hei Geir, Takk for at du deler. Fint å høre at saken var enkel og at alt gikk sømløst digitalt. Når en ny nøkkel kan ordnes raskt uten behov for kontakt, vet vi at løsningene fungerer slik de skal. Hilsen Sara
All gone well so far and when I did have to call in the people were helpful.
Hi Graham, Thank you for sharing your experience. It is great to hear that everything has gone well so far, and that you received helpful support when you contacted us. It matters to us that you meet friendly and supportive people when you need assistance. Kind regards Sara
Veldig hurtig oppgjør, hurtig svar på hva forsikringen dekket
Hei Geir, Takk for at du deler. Veldig fint å høre at oppgjøret gikk raskt, og at du fikk raske og tydelige svar på hva forsikringen dekket. Det er viktig for oss at det er enkelt å forstå hva du har rett på, og at ting går effektivt. Hilsen Sara
Raske oppgjør ved skade. Kunne gjerne fått litt mer informasjon.
Hei Gunnar, Takk for at du deler erfaringen din. Det er fint å høre at oppgjørene har gått raskt når du har hatt skade. Samtidig tar vi til oss at du savner litt mer informasjon underveis. Det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva som skjer og hvorfor. Skriv gjerne til oss på din skadesak dersom du trenger mer informasjon fra oss: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med oss. Hilsen Sara
God og tydelig informasjon, svært rask saksbehandling og tilbakemelding.
Hei Gunvor, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplever informasjonen som tydelig, og at saksbehandling og tilbakemelding gikk raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss. Hilsen Sara
Ok, men savnet kontakt med et «menneske» hos Gjensidige, ikke bare med verkstedet og Hertz. Jeg vet fortsatt ikke om skaden som ble påført min bil av en ukjent bilist, medfører bonustap?
Hei Ingar, Takk for at du deler erfaringen din. Jeg forstår godt at det føles litt upersonlig når du mest har hatt kontakt med verksted og leiebil, og ikke med oss direkte. Det tar vi med oss. Når det gjelder bonustap så er det beste at vi sjekker saken din konkret og gir deg et tydelig ja eller nei. Skriv til oss under Mine skadesaker, så forklarer vi dette ordentlig. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil snakke med et menneske med en gang. Hilsen Sara
Utmerket erfaring. God service, anbefales på det sterkeste
Hei Imad, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du har hatt en utmerket erfaring med god service, og at du anbefaler oss videre. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Avslag etter reise og syk på RIU Vistamar hotell på Gran Canaria, fordi vi ikke informerte tidlig nok om at jeg og flere i reisefølget var sengeliggende og ute av stand til å dra på turer ol. pga. mageverk og oppkast, var i samme dagene som TV reportasjen på TV2 som omhandlet dette. -Styr unna gjensidige
Hei Bård, Dette skjønner jeg godt at oppleves både frustrerende og urettferdig. Når det gjelder reiseforsikring og sykdom på reise, trenger vi å få beskjed så tidlig som mulig dersom du blir syk og ikke kan delta på planlagte aktiviteter eller må endre reisen. Grunnen er at vi skal kunne vurdere situasjonen mens den pågår og gi riktig hjelp og veiledning der og da. Manglende eller sen melding kan dessverre påvirke retten til erstatning, selv om hendelsen omtales i media. Samtidig er det viktig for oss at vurderingen i saken din er riktig. Hvis du opplever at sammenhengen med sykdomsutbruddet og TV 2 reportasjen ikke er godt nok tatt hensyn til, vil vi gjerne se på saken på nytt og forklare avslaget tydeligere. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så går vi gjennom vurderingen sammen. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100, så tar vi en prat og ser på hva som har skjedd. Hilsen Sara
Rask å ryddig behandling i tidligere saker, imøtekommende👍
Hei Asle, Takk for at du deler. Det er fint å høre at du har opplevd rask, ryddig og imøtekommende behandling i tidligere saker. Samtidig tar vi tittelen på omtalen din på alvor. Hvis noe denne gangen ikke svarte til forventningene dine, vil vi gjerne forstå hva som skuffet deg. Du kan gjerne skrive til oss under Mine skadesaker, eller ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Hilsen Sara