Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi opplever en lite respektfull handtering av vår forsikringssak. I det minste bør en seriøs aktør ta seg tid til å besvare konkrete spørsmål, samt se sitt ansvar for god informasjon.
Hei, Randi! Det er trist å lese at dere opplever håndteringen som lite respektfull, og at dere ikke har fått svarene og informasjonen dere forventer. En slik opplevelse er forståelig krevende, og dette er viktig for oss å få innsikt i slik at vi kan bli bedre. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Ingen forsikringsselskap oppleves billige, men Gjensidige er selskapet som har kommet best ut for meg ved alle sammenlikninger. Gode rabatter når man er medlem i Delta. God behandling av skadesaker og oppgjør som føles rettferdige og hva man rimelig vis kan forvente av et seriøst forsikringsselskap.
Hei, Terje! Så hyggelig å lese at Gjensidige har kommet best ut for deg i sammenlikninger, og at du opplever både rabatter, behandling av skadesaker og oppgjør som rettferdige. Det er godt å høre at dette gir en trygg og god helhetsopplevelse over tid. Takk for at du deler erfaringene dine med oss. Hilsen Marcus
Raskt og effektivt behandling av dyreforsikingssak
Hei, Kristoffer! Så godt å høre at du opplevde behandlingen av dyreforsikringssaken som rask og effektiv. Det er viktig for oss at slike saker håndteres smidig når behovet er der. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Tidligere saker har jeg opplevd rask behandling og godt oppgjør
Hei, Jan! Så hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer tidligere, med både rask behandling og et oppgjør som opplevdes som godt. Det er veldig fint for oss å få slike tilbakemeldinger over tid. Vi setter stor pris på at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Jobber mer mot deg enn for deg, tolker saken din slik de selv ønsker og tar ikke imot innspill og synspunkt fra kunden
Hei, Sander! Det er leit å lese at du har opplevd samarbeidet som motstridende, og at du ikke har følt deg hørt i saken din. En slik opplevelse er forståelig frustrerende, og dette er viktig for oss å få innsikt i. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Utmerket service, lett å komme i kontak med- mine saker er løst på en god måte.
Hei, Arne! Så hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss, og at du synes det har vært lett å komme i kontakt og få sakene dine løst på en god måte. Det betyr mye for oss å vite at servicen oppleves som utmerket. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Enkelt å melde Gjensidige, og rask behandling og utbetaling.
Hei, Randi! Så fint å høre at du opplevde det som enkelt å melde saken og at både behandling og utbetaling gikk raskt. Det er godt å vite at prosessen fungerte smidig for deg når du trengte det. Tusen takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Sakelig korrekt og rask avslutning av min sak, som ble løst med enkel telefonsamtale.
Hei, Ragnhild! Så godt å høre at saken din ble håndtert raskt og ryddig, og at det hele lot seg løse med en enkel telefonsamtale. Det er akkurat slike opplevelser vi ønsker å gi kundene våre når behovet oppstår. Det setter vi stor pris på at du deler med oss. Hilsen Marcus
Utmerket. Gjensidige kan trygt anbefales ut fra mine erfaringer👏
Hei, Terje! Så hyggelig å lese at du har hatt gode erfaringer med oss, og at du opplever ansatte som hyggelige. Det er ekstra gledelig å høre at du vil anbefale Gjensidige videre basert på det du selv har opplevd. Det setter vi stor pris på at du deler. Hilsen Marcus
Forsikringer er kostbart, men viktig. Ikke aktuelt å bytte selskap nå, men skal vurdere totalen av forsikringer neste år. Vil sammenlikne selskaper.
Hei! Takk for en reflektert og ærlig vurdering. Vi har forståelse for at forsikring kan oppleves som kostbart, samtidig som det gir trygghet i hverdagen. Det er fint å høre at du vurderer helheten over tid, og innspillet ditt er nyttig for oss i arbeidet med å levere gode løsninger til kundene våre. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele tankene dine. Hilsen Marcus
Enkel og grei behandling av frontruteskade, kjempefornøyd
Hei, Reidar! Så fint å høre at du opplevde behandlingen av frontruteskaden som enkel og grei. Det er godt å vite at prosessen fungerte smidig, og at du sitter igjen med en så positiv opplevelse. Takk for at du delte dette med oss. Hilsen Marcus
Tekna innbo. Dekker mye, enkel app å melde inn skade på. Jeg meldte skade på min samboers laptop, uhell som skjedde hjemme. Det tok 5 minutter fra jeg startet å melde skade til pengene var på vei.
Hei, Rysn! Så hyggelig å høre at du opplevde både dekningen og skadeinnmeldingen som enkel og smidig. Det er ekstra godt å lese at appen fungerte fint, og at saken ble løst raskt slik at dere slapp unødvendig ventetid i en uheldig situasjon. Veldig fint at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig enkelt og ukomplisert å fylle ut skademelding, hurtig behandling. så veldig fornøyd eg👍
Hei, Bjørn! Så utrolig fint å høre at du opplevde både skademeldingen som enkel og behandlingen som rask. Det betyr mye for oss å vite at prosessen fungerte godt for deg, og at du satt igjen med en så positiv opplevelse. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dette med oss. Hilsen Marcus
Fornøyd med behandlingen, men synes egenandelen er stor og godtgjøring for ikke leid leiebilstort
Hei, Klara! Så godt å høre at du i hovedsak er fornøyd med behandlingen du har fått. Samtidig har vi forståelse for at både egenandel og godtgjøring knyttet til leiebil kan oppleves som lite gunstig, og dette er verdifulle innspill vi tar med oss videre. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Oppleves veldig positive gjennom god informasjon,lett å komme i kontakt med og rask behandling av saken.
Hei June, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig fint å høre at du opplever oss som tilgjengelige, med god informasjon og rask behandling. Slik vil vi at det skal være fra start til slutt. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ser ut som Gjensidige generelt ligger noe høyere i pris en andre, men det har du absolutt igjen for når du trenger å bruke forsikringene. Hyggelige, og behjelpelige kunderådgivere generelt.
Hei Øystein, Tusen takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplever at du får igjen for det du betaler når du først trenger oss. Da har vi gjort noe riktig. Vi vet at pris er viktig, og det er godt å høre at du også løfter frem verdien i det du får tilbake, og møtene med hyggelige og hjelpsomme rådgivere. Slik ønsker vi at det skal oppleves. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige