Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Erfaring med Gjensidige Forsikring er enkelt kjempebra
Hei, Frank! Så bra å høre at du har hatt en enkel og veldig god opplevelse hos oss. Nettopp slik ønsker vi at forsikring skal kjennes i praksis, både når du trenger hjelp og når du bare vil få oversikt. Fint at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd med alt! Veldig lett å melde skade, så veldig fornøyd! 👍
Hei, Torunn! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at det var lett å melde skade. Når prosessen går så smidig som dette, er vi helt der vi ønsker å være. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Profesjonell oppførsel. Grei oppfølgning og jeg fikk igjen mine verdier etter total skade.
Hei, Sigurd! Så bra å høre at du opplevde både profesjonell behandling og god oppfølging etter totalskaden. At du fikk igjen verdiene dine på en ryddig måte er akkurat slik vi ønsker at skadeprosessen skal fungere når uhellet først er ute. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Personen som leder saken ber om private og privilegerte opplysninger uten å ha noe grunnlag for det, noe som fremstår som svært uprofesjonelt. Jeg betaler omtrent 50 000 kroner i året i forsikring, men vil nå vurdere å flytte forsikringen min til et annet selskap som behandler kundene sine på en bedre måte
Hei, Sanja! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer når du blir bedt om å dele opplysninger du opplever som private og uten tydelig grunnlag. Slik skal det ikke være. Du skal kjenne deg trygg på hvorfor vi spør om noe, og du skal oppleve at saksbehandleren både er profesjonell og tydelig i forklaringene sine. Når du sitter igjen med en helt annen følelse, må vi få sett på saken på nytt. Det beste er at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kommer du rett til teamet som kan gå gjennom hva du ble spurt om og hvorfor, og som kan sikre at vurderingen skjer på en riktig og ryddig måte: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig godt fornøyd, har blitt møtt med fin service og god hjelp når jeg har trengt dere.
Hei, Hildur! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at du har fått fin service og god hjelp når du har trengt oss. Det er akkurat slik vi ønsker at møtene med oss skal kjennes, uansett hva du trenger hjelp til. Fint at du delte tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
meget bra forsikring, kan ambefales på det beste fra meg
Hei, Odd! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med forsikringen og at du anbefaler oss videre. Det betyr mye for oss når kunder opplever trygghet og god dekning i hverdagen. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har vært forsikringskunde siden 1970, og jeg er generelt fornøgd. Det er profesjonelle folk i organisasjonen.
Hei, Bjørn! Så fint å høre at du har vært kunde hos oss så lenge og fortsatt er fornøyd. Profesjonelle folk som gjør det enkelt å være kunde er akkurat det vi ønsker at du skal møte uansett hvem du snakker med hos oss. Takk for tilliten gjennom mange år. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg fikk veldig god hjelp da jeg ble syk i utlandet.
Hei, Mona! Så godt å høre at du fikk skikkelig god hjelp da du ble syk i utlandet. Når situasjonen er urolig og langt hjemmefra, er det ekstra viktig at oppfølgingen er rask og tydelig. Det er akkurat slik reiseforsikringen skal fungere når du trenger den mest. Setter pris på at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Skadebehandling som ikke stemmer overens med innsalg av forsikring. Skadebehandler har lite kompetanse og ikke tilgjengelig.
Hei, Asle! Skjønner godt at du reagerer når skadebehandlingen ikke samsvarer med det du ble fortalt da du kjøpte forsikringen. Slik skal det ikke være. Du skal kunne stole på at informasjonen du får er riktig, og du skal møte folk som både er tilgjengelige og kan faget sitt. Når du opplever det motsatte, må vi få sett på saken på nytt. Jeg anbefaler at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kommer du rett til teamet som kan gå gjennom vurderingen og forklare både dekning og prosessen tydelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Fint at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Raskt og effektiv vurdering og behandling av saken min
Hei, Predrag! Så bra å høre at vurderingen og behandlingen av saken din gikk raskt og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at oppfølgingen skal kjennes når du trenger hjelp fra oss. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Saksbehandlerne, systemer og oppfølging, samt den årlige tildeling av "overskuddet". Synes også at "Gjensidige stiftelsen"'s tildeling av midler rundt i samfunnet er topp.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både saksbehandlerne, systemene og oppfølgingen. Det betyr mye for oss at du opplever helheten som god. Ekstra fint er det at du setter pris på kundeutbyttet og arbeidet som gjøres gjennom Gjensidigestiftelsen. Dette er viktige ordninger som skal gi tilbake både til kundene og til samfunnet rundt oss, så det er godt å høre at det merkes. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Det var enkelte å melde skade hos dere, selv om det ble en liten misforståelse i begynnelsen av saken min, så løste det seg greit. Er fornøyd
Hei, Tonje! Så bra å høre at det var enkelt å melde skaden, selv om det ble en liten misforståelse i starten. Godt også at saken løste seg på en grei måte til slutt. Slik skal det kjennes når du trenger hjelp hos oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Alt gikk bra, takk for hjelpen 👍😉 Jeg gratulerer dere alle med den kommende påsken, godhet, helse og fred være med dere!
Hei, Aleksander! Så hyggelig å høre at alt gikk bra og at du føler deg godt ivaretatt. Det betyr mye at du opplever hjelpen vår som nyttig og god. Tusen takk også for de varme påskehilsningene, det setter vi stor pris på. Vi sender gode ønsker tilbake og håper du får en fin påske med ro, helse og gode dager. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Imøtekommende, profesjonell og rask saksbehandling.
Hei, Arvid! Så godt å høre at du opplevde både imøtekommenhet og profesjonell hjelp, og at saksbehandlingen gikk raskt. Dette er akkurat den tryggheten vi ønsker at du skal kjenne når du har forsikring hos oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Grei og kjapp behandling. Bil bergings selskapet var altfor forsinket etter det som var avtalt.
Hei, Vidar! Godt å høre at selve behandlingen av saken gikk greit og kjapt. Samtidig skjønner jeg at du reagerer når bergingen kommer langt senere enn avtalt. Det skaper unødvendig frustrasjon, og her må vi få sett nærmere på hva som skjedde slik at du får en forklaring som gir mening. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Rask og smerte fri behandling.å fin behandling fra personale. kontakt vart og oppretta med verksted å takstmann rekvirert
Hei, Arild! Så godt å høre at behandlingen gikk både raskt og helt uten styr. Ekstra fint at kontakten med verksted og takstmann ble opprettet så smidig. Det er akkurat slik vi ønsker at oppfølgingen skal kjennes når du trenger hjelp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus