Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv behandling av skadesak, enkelt å melde skade
Hei Geir, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde skadesaken som enkel å melde og at behandlingen gikk raskt og effektivt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Har benyttet Gjensidige i mange år og har ingen ting å klage på.
Hei Arne S, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du har brukt oss i mange år og sitter igjen med bare gode erfaringer. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Fornøyd som altid med Gjensidige. De få gangene jeg har hatt behov har det gått sømsløst
Hei Trygve I, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd, og at det har gått sømløst de gangene du har hatt behov. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Nettside fungerer godt og rask tilbakemelding. Det er topp
Hei Rune L, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at nettsiden fungerer godt, og at du får rask tilbakemelding. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Gjensidige har gode priser, rask og kompetent saksbehandling. De betaler dessuten utbytte som gjør de økonomisk enda mer interessant å være kunde
Hei Orionvegen B, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplever både gode priser og rask, kompetent saksbehandling. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ekstra kjekt at du også trekker frem utbyttet, det er en viktig del av det å være kunde hos oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
De brukte 3 måneder på å gjøre noe med det. Forvirrende skjemaer som ikke passet mitt behov. Har betalt ekstra dyr oppgradert reiseforsikring, og når jeg ble strandet i utlandet i to uker mente de det ikke var noe som var verdt å dekke. Bortsett fra 184 kroner. Ikke helt realistisk eller rettferdig.
Hei Henrik, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette føles både frustrerende og urettferdig, spesielt når du forventer bedre dekning i en slik situasjon. Slik skal det ikke oppleves, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Ta gjerne kontakt med oss direkte dersom du har spørsmål eller ønsker at vi ser nærmere på saken din. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Som forventet. God info fra saksbehandler ved mitt spørsmål.
Hei Trond, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Så hyggelig å høre at du opplevde god informasjon og at vi svarte til forventningene dine. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Minimalt med tilbakemelding etter første kontakt, men jeg ga ærlige svar på det lille de spurte om. Konklusjonen om at smertene skyldtes tidligere plager vet jo bare jeg at ikke stemmer, men blir ikke trodd. Så hvorfor man bør ha forsikring i flere år for skade ved fall, som trygghet når man blir gammel, ….. er lite troverdig …..,og også ubehagelig.
Hei Birgit, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette kjennes både skuffende og ubehagelig, særlig når du sitter igjen med følelsen av ikke å bli trodd. Klager og tilbakemeldinger skal møtes med empati og vurderes på nytt på en korrekt og individuell måte. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål eller ønsker at vi ser nærmere på saken din. Vennlig hilsen Nina,Gjensidige
rask og god behandling av skadesak. enkelt å melde, raske tilbakemeldinger og hyggelige kundebehandlere.
Hei Rein, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen 😊 Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk rask og god hjelp når du trengte det, og at du opplevde både prosessen og kundebehandlingen som enkel og positiv. Slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Vanskelig å få kontakt med på telefon, da de som tok telefonen ikke hadde svar på spørsmål eller myndighet til å ta en avgjørelse.
Hei, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi forstår godt at det er frustrerende når du ikke får svarene du trenger, og opplever at saken ikke blir avklart. Slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har flere spørsmål eller ønsker at vi ser nærmere på saken din, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
God erfaring med Kundeservice, god informasjon og hyggelig kundebehandling
Hei Kim 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er veldig kjekt å høre at du er fornøyd med både informasjonen og kundebehandlingen. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Alt skjedde raskt og enkelt. Var bare å melde skaden, sende kvitering.
Hei Johan, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplevde prosessen som både rask og enkel, og at det var greit å melde saken og få den fulgt opp. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige er raske til å hjelpe. Jeg er fornøyd med hjelp og veiledning. Man får også utbytte i form av penger etter hvert år man bruker Gjensidige. Det synes jeg er et flott tiltak.
Hei Heidi, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen 💛 Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som raske og hjelpsomme, og at du er fornøyd med veiledningen du får. Så kjekt at du også setter pris på kundeutbytte – det er vår måte å gi noe tilbake til kundene våre på 😊 Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask og god saksbehandling, rask aksjon og tilbakemelding fra verksted
Hei Hans, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde både rask og god oppfølging, og at samarbeidet med verkstedet fungerte godt. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Ikke ta ozon sprøyter på gran canaria til80eru stk du får ikke dekket det😡
Hei Ida, Takk for at du deler erfaringen din. Vi forstår at dette oppleves frustrerende. Behandlinger i utlandet kan være utfordrende å få dekket, spesielt hvis de ikke er dokumentert eller godkjent etter vilkårene i reiseforsikringen. Da kan det dessverre føre til avslag, selv om behovet oppleves som reelt. Det er viktig for oss at du får en tydelig forklaring på hvorfor det ikke ble dekket i din sak. Hvis du ønsker det, kan vi gå gjennom vurderingen sammen med deg og se nærmere på hva som ligger bak. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller sende oss en melding i saken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Ryddig og rask behandling. Første kontakt var pr telefon hvor jeg ble anbefalt å melde skaden digitalt.
Hei Ragnar S. M, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde behandlingen som ryddig og rask, og at det fungerte godt å melde skaden digitalt etter første kontakt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige