Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig at ikke forsikringen dekker en slik skade på port.
Hei Pål, Takk for at du sier ifra. Jeg forstår godt at det er skuffende når forsikringen ikke dekker skade på porten. Hva som dekkes, styres av vilkårene i forsikringen din. Enkelte typer skader eller objekter, som porter, kan ha egne begrensninger eller unntak i vilkårene. Dette er for å sikre at forsikringen dekker det viktigste, samtidig som vi holder prisene nede for alle. Hvis du mener at saken din burde vært dekket, eller ønsker at vi ser på den på nytt, kan du alltid klage. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Rask og grei kontakt med Gjensidige pr telefon. Kun behov for tauebil grunnet fryst dieselfilter. Ordnet seg raskt og enkelt.
Hei Tor, Så flott å høre at du fikk rask og god hjelp da du trengte det! Vi vet hvor kjedelig det er når bilen stopper, spesielt på grunn av noe så uventet som et fryst dieselfilter. Derfor er det ekstra viktig for oss å være på plass med tauebil og løse det raskt og enkelt for deg. Takk for at du deler opplevelsen din – det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og raskt levert. Skade på frontruta ble fikset sammen med service på B.o steen. Fikk orginal front rute montert.
Hei Tommy, Så godt å høre at alt gikk raskt og enkelt! Det er akkurat slik vi ønsker at skadebehandlingen skal oppleves – smidig og uten stress. Ekstra hyggelig at du fikk original frontrute montert, og at alt ble ordnet sammen med servicen hos B.O. Steen. Takk for at du deler opplevelsen din. Det gir oss energi til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Synes prisene har økt mye. Vurderer å sjekke priser hos andre selskaper.
Hei Ulf, Takk for at du deler tankene dine. Jeg skjønner godt at prisøkninger kan oppleves som frustrerende, og det er viktig for oss å være åpne om dette. Prisene på forsikring påvirkes av flere ting, blant annet økte kostnader til reparasjoner, erstatninger og endringer i markedet. Vi jobber hele tiden for å holde prisene så konkurransedyktige som mulig, samtidig som vi skal være der for deg når du trenger oss. Hvis du ønsker å gå gjennom forsikringene dine eller se om det finnes løsninger som passer bedre for deg, er du velkommen til å ringe oss på 915 03 100. Vi hjelper deg gjerne med å finne det som er best for deg. Takk for at du gir oss muligheten til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Fikk ikke igjen verdien jeg mistet Fikk igjen 1/4 av hva det kostet å kjøpe ny
Hei Wenke, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det føles frustrerende å få utbetalt mindre enn det en ny iPad koster. Når det gjelder erstatning for elektronikk som blir stjålet på reise, vurderes verdien ut fra alder og bruk. Det betyr at det trekkes fra for slitasje og hvor gammel iPaden var da den ble stjålet. Derfor kan det hende at utbetalingen blir lavere enn nypris, spesielt hvis enheten ikke var helt ny. Hvis du mener at vurderingen ikke stemmer, eller ønsker at vi ser på saken din på nytt, kan du alltid klage. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Føler meg trygg når jeg har forsikringer i Gjensidige
Hei Kirsti, Så fint å høre at du føler deg trygg med forsikringene dine hos oss! Trygghet er noe av det viktigste vi kan gi, og det betyr mye at du opplever det slik. Takk for at du deler – det gir oss inspirasjon til å fortsette å gjøre en god jobb for deg og alle kundene våre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Den negative holdningen skyldes i hovedsak takstmannens oppførsel i forbindelse med skadet campingvogn
Hei Gro, Takk for at du deler opplevelsen din, selv om det er leit å høre at du sitter igjen med en negativ følelse etter møtet med takstmannen. Slik skal det ikke være, og vi tar det på alvor når noen opplever oppførselen vår som dårlig. Vi ønsker at alle skal føle seg trygge og ivaretatt gjennom hele prosessen. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian