Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes prisene har økt mye. Vurderer å sjekke priser hos andre selskaper.
Hei Ulf, Takk for at du deler tankene dine. Jeg skjønner godt at prisøkninger kan oppleves som frustrerende, og det er viktig for oss å være åpne om dette. Prisene på forsikring påvirkes av flere ting, blant annet økte kostnader til reparasjoner, erstatninger og endringer i markedet. Vi jobber hele tiden for å holde prisene så konkurransedyktige som mulig, samtidig som vi skal være der for deg når du trenger oss. Hvis du ønsker å gå gjennom forsikringene dine eller se om det finnes løsninger som passer bedre for deg, er du velkommen til å ringe oss på 915 03 100. Vi hjelper deg gjerne med å finne det som er best for deg. Takk for at du gir oss muligheten til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Fikk ikke igjen verdien jeg mistet Fikk igjen 1/4 av hva det kostet å kjøpe ny
Hei Wenke, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det føles frustrerende å få utbetalt mindre enn det en ny iPad koster. Når det gjelder erstatning for elektronikk som blir stjålet på reise, vurderes verdien ut fra alder og bruk. Det betyr at det trekkes fra for slitasje og hvor gammel iPaden var da den ble stjålet. Derfor kan det hende at utbetalingen blir lavere enn nypris, spesielt hvis enheten ikke var helt ny. Hvis du mener at vurderingen ikke stemmer, eller ønsker at vi ser på saken din på nytt, kan du alltid klage. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Føler meg trygg når jeg har forsikringer i Gjensidige
Hei Kirsti, Så fint å høre at du føler deg trygg med forsikringene dine hos oss! Trygghet er noe av det viktigste vi kan gi, og det betyr mye at du opplever det slik. Takk for at du deler – det gir oss inspirasjon til å fortsette å gjøre en god jobb for deg og alle kundene våre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Den negative holdningen skyldes i hovedsak takstmannens oppførsel i forbindelse med skadet campingvogn
Hei Gro, Takk for at du deler opplevelsen din, selv om det er leit å høre at du sitter igjen med en negativ følelse etter møtet med takstmannen. Slik skal det ikke være, og vi tar det på alvor når noen opplever oppførselen vår som dårlig. Vi ønsker at alle skal føle seg trygge og ivaretatt gjennom hele prosessen. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Grei behandling når det er behov for forsikringen.
Hei Knut, Takk for at du deler din erfaring! Det er godt å høre at du opplevde en grei og enkel behandling da du trengte forsikringen. Vi ønsker at det skal være trygt og ukomplisert å få hjelp hos oss, og slike tilbakemeldinger viser at vi er på rett vei. Setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og god behandling fra Gjensidige. De gjorde solid og hurtig saksbehandling. Mer enn særdeles fornøyd.
Hei Jan, Dette var virkelig hyggelig lesning! Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er med både tempo og kvalitet i behandlingen av saken din. Vi vet hvor viktig det er å få rask og solid hjelp når det trengs, og det er nettopp dette vi ønsker å levere – hver gang. Takk for tilliten og for at du tok deg tid til å gi oss en så flott tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Saksbehandler gir God oppfølging og raskt oppgjør.
Hei Svein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du fikk god oppfølging og raskt oppgjør da du trengte det. Vi vet at uhell kan skje når som helst, og da skal det være enkelt å få hjelp hos oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian