Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uenighet om erstatningsbeløp. Det ble inngått forlik som var sånn "passe". Bortsett fra dette så er jeg sånn totalt sett "noenlunde fornøyd" med selskapet.
Alt gikk smertefritt fra skaden ble meldt. Mine utgifter ble refundert uten problemer.
Hadde 70 i bonus på førje bil men fikk kun 60 nå?
Min erfaring med Gjensidige er veldig god i de sakene jeg har hatt med selskapet. Rask og god behandling.
Beste forsikringen. God service og aldri noe problem.
Skade på bil. Ikke store skade. Tok så lang tid at jeg fikset skaden. Så når jeg endelig får svar så ringer verkstedet så skal ta takst. Jeg forklarer det er fikset. 30min etterpå får eg melding at saken er ferdig og lagt ned??? Ka me kostnadene eg hadde med rep?
Fornøyd med Gjensidige saksgang og behandling ved skader. Jeg er tilhenger av Gjensidiges selskapsform