Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget raske i forhold til skadeoppgjør. Kunde service er også veldig bra. Gjensidige kan anbefales!
God dekning med reiseforsikringen (leiebil) full dekning av utgiftene mine.
Hyggelig på salg og tilbud siden god oppfølging og gjennom gang på hva som lå i tilbudet og gode anbefalinger.
Fullstendig fraværende og manglende bistand under sykdom. Ingen råd eller tips om hva jeg skal gjøre, og når jeg kom hjem tok det 3 uker før jeg ble kontaktet. Da fikk jeg beskjed at siden jeg ikke hadde gjort alt nøyaktig slik de har beskrevet i vilkårene så dekker de ikke sykdommen. Dette kunne de gitt beskjed om når skaden ble meldt, men neida. Saken ble opprettet, en innledende samtale via meldinger inne på MinSide, og deretter ble det fullstendig stillhet i 3 uker!!!! Under enhver kritikk, og langt dårligere enn f.eks. IF. Jeg skal tilbake ved første anledning.
Rask behandling og hjelpsom saksbehandler. Veldig raskt oppgjør
Enkelt å melde Fikk beskjed om at det kunne ta opp mot 8 uker tok litt mindre tid
Hei Else N Takk for at du deler erfaringen din med oss. Så bra å høre at det var enkelt å melde saken, og at du fikk svar raskere enn forventet. Vi vet at ventetid kan oppleves lenge når noe har skjedd. Derfor jobber vi hele tiden med å behandle sakene så raskt som mulig, uten at det går utover kvaliteten. Har du spørsmål eller trenger hjelp videre, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Du kan ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Eg er godt nøgd med den behandlinga selskapet yter.
Hei Kjell Ø. R Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig kjekt å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du får hos oss. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å få hjelp, og at du skal bli tatt godt vare på når du trenger oss. Da er det ekstra hyggelig å vite at du opplever det slik. Har du spørsmål eller trenger hjelp videre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Du kan ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊