Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig på salg og tilbud siden god oppfølging og gjennom gang på hva som lå i tilbudet og gode anbefalinger.
Fullstendig fraværende og manglende bistand under sykdom. Ingen råd eller tips om hva jeg skal gjøre, og når jeg kom hjem tok det 3 uker før jeg ble kontaktet. Da fikk jeg beskjed at siden jeg ikke hadde gjort alt nøyaktig slik de har beskrevet i vilkårene så dekker de ikke sykdommen. Dette kunne de gitt beskjed om når skaden ble meldt, men neida. Saken ble opprettet, en innledende samtale via meldinger inne på MinSide, og deretter ble det fullstendig stillhet i 3 uker!!!! Under enhver kritikk, og langt dårligere enn f.eks. IF. Jeg skal tilbake ved første anledning.
Rask behandling og hjelpsom saksbehandler. Veldig raskt oppgjør
Enkelt å melde Fikk beskjed om at det kunne ta opp mot 8 uker tok litt mindre tid
Hei Else N Takk for at du deler erfaringen din med oss. Så bra å høre at det var enkelt å melde saken, og at du fikk svar raskere enn forventet. Vi vet at ventetid kan oppleves lenge når noe har skjedd. Derfor jobber vi hele tiden med å behandle sakene så raskt som mulig, uten at det går utover kvaliteten. Har du spørsmål eller trenger hjelp videre, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Du kan ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Eg er godt nøgd med den behandlinga selskapet yter.
Hei Kjell Ø. R Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig kjekt å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du får hos oss. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å få hjelp, og at du skal bli tatt godt vare på når du trenger oss. Da er det ekstra hyggelig å vite at du opplever det slik. Har du spørsmål eller trenger hjelp videre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Du kan ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
En grei behandlingsforsikring. Synes man skulle slippe EK på kr 250 når man også blir skattet for at arbeidsgiver har en slik forsikring
Hei Mette A Takk for at du deler erfaringen din med oss. Fint å høre at du opplever behandlingsforsikringen som grei. Vi skjønner godt at egenandel kan oppleves som en ulempe, spesielt når forsikringen også beskattes gjennom arbeidsgiver. Samtidig er egenandelen en del av hvordan ordningen er satt opp, og den bidrar til å holde kostnadene for forsikringen nede. Innspillet ditt er viktig for oss, og vi tar det med videre når vi jobber med å forbedre løsningene våre. Har du spørsmål om forsikringen din eller vil se nærmere på hva som gjelder for deg, er du velkommen til å ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Gode og effektive løsninger - kjapt oppgjør ved skader
Hei Geir T Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Kort og tydelig, det liker vi. Veldig kjekt å høre at du opplever løsningene våre som gode og effektive, og at oppgjøret går raskt når noe først skjer. Målet vårt er nettopp at du skal komme deg raskt videre, med en enkel prosess fra start til slutt. Da er det ekstra hyggelig å høre at det fungerer slik du forventer. Trenger du hjelp med noe, er vi her for deg. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊