Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fast kunde i 40 år uten å bytte sier vel det hele.
Hei Ketill, Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i hele 40 år! Det betyr mye for oss å ha din tillit gjennom så lang tid. Vi setter stor pris på at du velger oss, og vi skal fortsette å gjøre vårt beste for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss. Takk for at du deler, og for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian
Svarer ikke på opplysninger som blir sendt i til saken! Har sendt tilleggsopplysninger som ikke er tatt hensyn til.
Hei Petter, Takk for at du gir beskjed. Jeg forstår at det er frustrerende når tilleggsopplysninger ikke blir besvart eller tatt hensyn til i saken din. Dette skal ikke skje, og vi vil gjerne finne ut av hva som har skjedd. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Dette skal vi finne en løsning på. Vennlig hilsen Kristian
God og rask service.Viktig med god service når det oppstår slike problem på reise
Hei Svein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde god og rask service da du trengte det, spesielt på reise. Vi vet hvor viktig det er å få hjelp når uforutsette ting skjer, og vi gjør vårt beste for å være der for deg når du trenger oss mest. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
ikke fornøyd er for dyre forsikringer i forhold til hva flere andre selskaper tilbyr
Hei Mikael, Takk for at du sier ifra. Jeg forstår at pris er viktig, og at det kan oppleves frustrerende hvis du ser at andre selskaper tilbyr rimeligere forsikringer. Vi jobber hele tiden for å gi kundene våre god verdi for pengene, og forsikringene våre er satt sammen for å gi trygghet og dekning når du trenger det mest. Hvis du ønsker å se nærmere på forsikringene dine eller har spørsmål om pris, kan du ringe oss på 915 03 100. Da kan vi sammen finne ut om det finnes løsninger som passer bedre for deg. Vennlig hilsen Kristian
Alt for mange forskjellige personer og forhold seg til, savner en kontakt person.
Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det kan være krevende å forholde seg til mange forskjellige personer, og at du savner en fast kontakt. Vi ønsker at det skal være enkelt og oversiktlig å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger tar vi på alvor. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen, og innspill som dette hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Opplever et selskap som er opptatt av kundene sine og gjør det de kan for å hjelpe når man er i nød.
Hei Øystein, Tusen takk for de fine ordene! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som til stede og hjelpsomme når det virkelig gjelder. Vi jobber hver dag for å være der for kundene våre, spesielt når nøden er størst. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre en forskjell. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd til slutt, men mye frem og tilbake. Vanskelig å få tak i behandlere hos dere.
Hei Ulla, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det kan være frustrerende med mye frem og tilbake, og at det er vanskelig å få tak i riktig person når du trenger det. Vi ønsker at det skal være enkelt å få hjelp, og slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian