Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få tilbake det man har krav på. Enkelt å fylle ut.
Hei Tommy, Takk for den fine tilbakemeldingen. Godt å høre at det var enkelt å fylle ut, og at du raskt fikk det du hadde krav på. Akkurat slik vi vil at det skal oppleves. Gi oss gjerne beskjed hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Nina Gjensidige
Ikke tilfreds (misfornøyd) med behandling av reiseforsikring sak. Lexus Gjensidige bilforsikring helt strålende.
Hei Helge, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen av skadesak på reise. Samtidig er det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med bilforsikringen. Vi vil gjerne se nærmere på reiseforsikrings saken din og finne ut hva som har skjedd. Hvis du vil, kan du skrive til oss under Mine skadesaker, eller ringe oss på 915 03 100. Da kan vi gå gjennom saken sammen og se på en løsning. Vennlig hilsen Nina
Båten måtte vrakes - dialog mellom verksted-taKstmann og Gjensidige var bra. Oppgjør helt greit og sømløst
Hei Ellen, og takk for tilbakemeldingen din. Det er leit når båten må vrakes, men godt å høre at dialogen mellom verksted, takstmann og oss fungerte bra. At oppgjøret opplevdes som greit og sømløst, er viktig for oss, spesielt i en slik situasjon. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg fikk meget god oppfølging og stort sett også Godt tilbakemeldinger fra alarmsentralen
Hei Svein, og takk for at du deler erfaringen din. Veldig godt å høre at du opplevde støtten fra alarmsentralen som god. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjnnsidige virker dyktig i behandlig av årene jeg har vært kunde. Vil gjerne anbefale Gjennsidige til min omgangs krets.
Hei Hilmar, og takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom årene. At du opplever oss som dyktige, og i tillegg vil anbefale Gjensidige videre, betyr mye for oss. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjapp behandling av sak og gode vilkår. Enkelt å behandle saken og man får raskt tilbakemelding.
Hei Charlotte, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at saken ble behandlet raskt, og at vilkårene opplevdes som gode. Vi jobber for at det skal være enkelt å melde sak og lett å få svar, så dette setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Full dekning ved skade, og fantastisk service av kundebehandlere!
Hei Kristine, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at forsikringen fungerte som den skulle, og at du opplevde servicen som fantastisk. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige