Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjnnsidige virker dyktig i behandlig av årene jeg har vært kunde. Vil gjerne anbefale Gjennsidige til min omgangs krets.
Hei Hilmar, og takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom årene. At du opplever oss som dyktige, og i tillegg vil anbefale Gjensidige videre, betyr mye for oss. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjapp behandling av sak og gode vilkår. Enkelt å behandle saken og man får raskt tilbakemelding.
Hei Charlotte, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at saken ble behandlet raskt, og at vilkårene opplevdes som gode. Vi jobber for at det skal være enkelt å melde sak og lett å få svar, så dette setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Full dekning ved skade, og fantastisk service av kundebehandlere!
Hei Kristine, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at forsikringen fungerte som den skulle, og at du opplevde servicen som fantastisk. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kvikk og grei kundebehandling, trengte bare å registrere saken, så var alt ok.
Hei Roald, og takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde kundebehandlingen som kvikk og grei. Målet vårt er at det skal være enkelt å få hjelp, og ekstra fint når det holder å registrere saken så ordner det seg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig hurtig behandling hos Aleris vedrørende ortopedisk inngrep
Hei, og takk for at du deler erfaringen din. Så fint å høre at du opplevde rask behandling og et godt opplegg hos Aleris i forbindelse med hofteprotesen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og grei behandling... Fikk info med en gang om behandlingstiden og skulle høre fra dere så fort som mulig... Glimrende service av dyktig medarbeider på min sak😊
Hei Jan Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er veldig fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk tydelig informasjon om behandlingstiden med en gang. Ekstra kjekt å høre at du fikk god hjelp av medarbeideren som fulgte saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Ryddig og profesjonell saksbehandlere. Kommer aldri til å bytte til et annet forsikringsselskap. Tipp topp!
Hei Tony Tusen takk for den veldig fine tilbakemeldingen. Det er skikkelig hyggelig å høre at du opplever saksbehandlingen som ryddig og profesjonell, og ekstra stas at du sier du aldri vil bytte selskap. Det tar vi som et stort kompliment. Tipp topp, rett og slett. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara