Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk meget god oppfølging og stort sett også Godt tilbakemeldinger fra alarmsentralen
Hei Svein, og takk for at du deler erfaringen din. Veldig godt å høre at du opplevde støtten fra alarmsentralen som god. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjnnsidige virker dyktig i behandlig av årene jeg har vært kunde. Vil gjerne anbefale Gjennsidige til min omgangs krets.
Hei Hilmar, og takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom årene. At du opplever oss som dyktige, og i tillegg vil anbefale Gjensidige videre, betyr mye for oss. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjapp behandling av sak og gode vilkår. Enkelt å behandle saken og man får raskt tilbakemelding.
Hei Charlotte, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at saken ble behandlet raskt, og at vilkårene opplevdes som gode. Vi jobber for at det skal være enkelt å melde sak og lett å få svar, så dette setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Full dekning ved skade, og fantastisk service av kundebehandlere!
Hei Kristine, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at forsikringen fungerte som den skulle, og at du opplevde servicen som fantastisk. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kvikk og grei kundebehandling, trengte bare å registrere saken, så var alt ok.
Hei Roald, og takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde kundebehandlingen som kvikk og grei. Målet vårt er at det skal være enkelt å få hjelp, og ekstra fint når det holder å registrere saken så ordner det seg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig hurtig behandling hos Aleris vedrørende ortopedisk inngrep
Hei, og takk for at du deler erfaringen din. Så fint å høre at du opplevde rask behandling og et godt opplegg hos Aleris i forbindelse med hofteprotesen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og grei behandling... Fikk info med en gang om behandlingstiden og skulle høre fra dere så fort som mulig... Glimrende service av dyktig medarbeider på min sak😊
Hei Jan Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er veldig fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og grei, og at du fikk tydelig informasjon om behandlingstiden med en gang. Ekstra kjekt å høre at du fikk god hjelp av medarbeideren som fulgte saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara