Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Berging startet først etter flere purringer en uke etter skade. Godkjent verksted ble valgt bort av takstmann. Bilen ble aldri taksert slik den burde. Verksted hadde ikke kompetanse på skifte av vannskadde komponenter. Etter ett år ble bilen vraket. Måtte ha advokathjelp for å få avsluttet saken. Mistet også bonus som tar nesten 5 år å tjene opp igjen pga at reduksjon gjelder fra hovedforfall nesten 2 år etter skade mvh Bjørn
Hei Bjørn, Dette høres ut som en svært krevende opplevelse, og jeg forstår godt at du er frustrert. Slik skal det ikke være. Når det tar lang tid å få hjelp, og du må purre flere ganger, er det vårt ansvar å følge opp bedre. Det er også viktig at bilen din blir vurdert og reparert av et verksted med riktig kompetanse, og at du får god informasjon underveis. At du måtte bruke advokat for å få avsluttet saken er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal ha det. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler opplevelsen din. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og ønsker å bli bedre. Hilsen Kristian
Rask og fin saksgang. Siden dette var andre gang på kort tid.
Hyggelig å høre, Aud! Det er godt å vite at du opplevde rask og smidig saksgang, selv når det var andre gang på kort tid. Tusen takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Jeg har bare positive erfaringer med Gjensidige gjennom mange år og fortsetter med avtalen.
Så hyggelig å høre, Norvald! Det betyr mye for oss at du har hatt gode erfaringer gjennom mange år og ønsker å fortsette hos oss. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Marcus
Generelt raskt svar og raskt oppgjør . Litt problemer med å komme i kontakt med utførende firma som skulle gjøre utbedringen.
Takk for at du deler opplevelsen din, Jøran! Godt å høre at du opplevde rask respons og oppgjør. Vi tar med oss innspillet ditt om kontakten med firmaet, for det er viktig at hele prosessen flyter godt. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Har bare postitivt ting å bemerke. Saksbehandler ordnet med alt.
Så godt å høre, Elsa! Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg, og det er flott at saksbehandleren tok hånd om alt. Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Uproblematisk og effektivt. Svarte til forventningene
Så bra å høre, Robert! Vi ønsker at prosessen skal være enkel og effektiv, og det er hyggelig at vi svarte til forventningene dine. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Bytte av frontrute etter skade. Ingen problem og rask behandling
Så godt å høre, Terje! Vi ønsker at det skal være enkelt å få ordnet frontruten, og det er flott at alt gikk problemfritt og raskt for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Marcus