Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra selskap, lett å forholde seg til. Forventninger er som forventet.
Hei Svein Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever saksgangen som lett å forstå, og at vi er enkle å forholde oss til. Når forventningene dine blir møtt, da gjør vi jobben vår. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask behandling, alt oversiktlig og greit. Hyggelig og imøtekommende
Hei Solveig Så hyggelig å høre. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å vite at behandlingen var rask, oversiktlig og grei, og at du opplevde oss som hyggelige og imøtekommende. Akkurat slik vil vi at det skal føles. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Godt fornøyd med Gjensidige i alle år jeg har vært forsikret der
Hei Ruth Så godt å høre. Tusen takk for at du deler erfaringen din etter alle disse årene. Det betyr mye for oss å vite at du er fornøyd og har hatt gode opplevelser som kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
det er lett å melde skade og blir kontakt av forsikringen.
Hei Azita Så hyggelig å høre. Det skal være enkelt å melde skade, og godt å vite at vi tar kontakt og følger opp raskt. Takk for at du deler erfaringen din. Hvis du trenger oss igjen, er vi bare en melding eller en telefon unna. Vennlig hilsen Kristian
god personlig oppfølging, lokalt kontor lett tilgjengelig
Hei Knut Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplever personlig oppfølging og at det lokale kontoret er lett tilgjengelig. Nærhet og tilgjengelighet betyr mye for oss, og da er det ekstra kjekt når du merker det i hverdagen. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Min omtale er at alt var veldig greit Å heier på dere 😊
Hei Alice Så hyggelig å lese. Tusen takk for den fine omtalen din. Det er ekstra kjekt å høre at alt opplevdes som veldig greit, og vi blir skikkelig glade for heiingen din 😊 Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Sitter igjen med positiv erfaring og rask tilbakemelding angående min skadesak.
Hei Kjell Tusen takk for tilliten gjennom så mange år. Det sier mye, og vi setter stor pris på det. Veldig fint å høre at du sitter igjen med en positiv erfaring og at du fikk rask tilbakemelding i skadesaken din. Slik skal det være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara