Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter igjen med positiv erfaring og rask tilbakemelding angående min skadesak.
Hei Kjell Tusen takk for tilliten gjennom så mange år. Det sier mye, og vi setter stor pris på det. Veldig fint å høre at du sitter igjen med en positiv erfaring og at du fikk rask tilbakemelding i skadesaken din. Slik skal det være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Totalopplevelsen. Ble godt ivaretatt og fulgt opp.
Hei Jan Så fint å høre. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det betyr mye å vite at du følte deg godt ivaretatt og fulgt opp hele veien. Det er akkurat slik det skal være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Sjølv om forsikringspremiane mine er kostbare pr.år, så fekk eg særs god erstatning på mine bilskadereperasjonar! :) :) NB! Den einaste "ulempa" er at forsikringspremiane kunne blitt redusert med den bonuspremien vi som kundar får utbetalt kvar bidige sommar frå Gjensidige... Det beløpet går jo KUN i ein evig "runddans" sidan vi må betale inn forsikringspremier kvar haust, og renteinntektene på omlag NOK 5000,- iløpet av 3mnd er "peanuts" i den store samanhengen...
Hei Per Takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk særs god erstatning da bilen din måtte repareres. Det er akkurat slik det skal være når uhellet først er ute. Vi forstår også innspillet ditt om kundeutbytte. Ordningen er ment som en ekstra takk til kundene våre når Gjensidige går med overskudd, men vi ser at det kan oppleves mer naturlig for noen at dette heller slår direkte ut på premien. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss, og de tas med videre. Takk for at du deler erfaringene dine og meningene dine med oss. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg er aldri blitt avvist av Gjensidige og alltid fått erstatning som forventet.
Hei Grete Så godt å høre. Takk for at du deler erfaringen din med reiseforsikringen. Det betyr mye for oss å vite at du alltid har fått den hjelpen og erstatningen du forventer. Vi setter stor pris på tilliten din. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Hyggelig, hjelpsom. Satt igjen med en følelse av å bli forstått.
Hei Else. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du opplevde møtet som hyggelig og hjelpsomt, og at du satt igjen med en følelse av å bli forstått. Trygghet handler nettopp om det, å bli møtt på en god måte når det gjelder. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
1. Gjensidige anbefaler oss å fly inn i områder UDI fraråder. 2. Vil heller dekke hotell på ubestemt tid i utlandet, istedenfor å dekke alternativ reise hiem til Norge. Ingen forsikringsfaglig logikk å finne her dessverre.
Hei Karl Dette skjønner vi godt at du reagerer på. Når situasjoner i utlandet blir uoversiktlige, skal du oppleve at vi er tilgjengelige og tydelige, og her har vi åpenbart ikke truffet godt nok. Vi anbefaler ikke reiser i strid med norske myndigheters reiseråd. Samtidig må vi i enkelte situasjoner vurdere hva som er den tryggeste løsningen der og da, basert på helsesituasjon, tilgjengelige fly og lokale forhold. Noen ganger kan midlertidig opphold være tryggere enn umiddelbar hjemreise, men dette skal alltid forklares på en måte som gir mening for deg. Det er tydelig at du ikke har fått gode nok svar, og det tar vi på alvor. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og forklarer vurderingene som er gjort. Har dette vært knyttet til en skadesak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Sara
Rask og enkel prosess 🤗 Lett å melde skade på nett, og god oppfølging etterpå
Hei Sonja, Fantastisk å lese. Tusen takk for at du deler. Det er veldig godt å høre at prosessen var rask og enkel, at det var lett å melde skade på nett, og at du fikk god oppfølging etterpå. Akkurat slik det skal fungere når du trenger oss. Takk for tilliten og for den hyggelige tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Kristian