Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
det er lett å melde skade og blir kontakt av forsikringen.
Hei Azita Så hyggelig å høre. Det skal være enkelt å melde skade, og godt å vite at vi tar kontakt og følger opp raskt. Takk for at du deler erfaringen din. Hvis du trenger oss igjen, er vi bare en melding eller en telefon unna. Vennlig hilsen Kristian
god personlig oppfølging, lokalt kontor lett tilgjengelig
Hei Knut Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplever personlig oppfølging og at det lokale kontoret er lett tilgjengelig. Nærhet og tilgjengelighet betyr mye for oss, og da er det ekstra kjekt når du merker det i hverdagen. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Min omtale er at alt var veldig greit Å heier på dere 😊
Hei Alice Så hyggelig å lese. Tusen takk for den fine omtalen din. Det er ekstra kjekt å høre at alt opplevdes som veldig greit, og vi blir skikkelig glade for heiingen din 😊 Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Sitter igjen med positiv erfaring og rask tilbakemelding angående min skadesak.
Hei Kjell Tusen takk for tilliten gjennom så mange år. Det sier mye, og vi setter stor pris på det. Veldig fint å høre at du sitter igjen med en positiv erfaring og at du fikk rask tilbakemelding i skadesaken din. Slik skal det være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Totalopplevelsen. Ble godt ivaretatt og fulgt opp.
Hei Jan Så fint å høre. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det betyr mye å vite at du følte deg godt ivaretatt og fulgt opp hele veien. Det er akkurat slik det skal være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Sjølv om forsikringspremiane mine er kostbare pr.år, så fekk eg særs god erstatning på mine bilskadereperasjonar! :) :) NB! Den einaste "ulempa" er at forsikringspremiane kunne blitt redusert med den bonuspremien vi som kundar får utbetalt kvar bidige sommar frå Gjensidige... Det beløpet går jo KUN i ein evig "runddans" sidan vi må betale inn forsikringspremier kvar haust, og renteinntektene på omlag NOK 5000,- iløpet av 3mnd er "peanuts" i den store samanhengen...
Hei Per Takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk særs god erstatning da bilen din måtte repareres. Det er akkurat slik det skal være når uhellet først er ute. Vi forstår også innspillet ditt om kundeutbytte. Ordningen er ment som en ekstra takk til kundene våre når Gjensidige går med overskudd, men vi ser at det kan oppleves mer naturlig for noen at dette heller slår direkte ut på premien. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss, og de tas med videre. Takk for at du deler erfaringene dine og meningene dine med oss. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg er aldri blitt avvist av Gjensidige og alltid fått erstatning som forventet.
Hei Grete Så godt å høre. Takk for at du deler erfaringen din med reiseforsikringen. Det betyr mye for oss å vite at du alltid har fått den hjelpen og erstatningen du forventer. Vi setter stor pris på tilliten din. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara