Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med behandlingen av skadesaken min hos Gjensidige. Prosessen var enkel, og jeg fikk rask og tydelig oppfølging hele veien. Kundeservicen var hyggelig og profesjonell, og reparasjonen ble utført raskt og med godt resultat.
Hei Muslim, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at skadesaken ble enkel å melde, at du fikk rask og tydelig oppfølging, og at både kundeservice og reparasjon fungerte slik det skulle. Når noe først skjer, skal resten gå smidig. Takk for tilliten og for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Kan på det sterkeste anbefale Gjensidige forsikring, da er du i trygge henden om uhellet skulle være ute.
Hei Lars, Tusen takk for en veldig hyggelig anbefaling. Det er godt å høre at du opplever Gjensidige som et trygt valg når uhellet først er ute. Trygghet handler om å stille opp når det gjelder, og det er akkurat det vi jobber for hver dag. Takk for tilliten og for at du deler erfaringen din videre. Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med hjemmesiden og hvordan den fungerer ved skademelding.
Hei Magne, Så hyggelig å høre. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er glade for at du er fornøyd med hjemmesiden vår og hvordan den fungerer når du melder skade. Målet er at det skal være enkelt og oversiktlig, også når situasjonen ikke er helt på topp. Takk for tilbakemeldingen og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Synes det gikk litt langt for jeg fikk vite at dette ikke var dekket av forsikringen.
Hei Fredrik, Takk for at du sier ifra. Vi forstår godt at det er frustrerende å få beskjed sent om at noe ikke er dekket. Det tar vi på alvor. Vi jobber hele tiden med å bli tydeligere tidligere i prosessen, slik at du slipper overraskelser når saken er godt i gang. Tilbakemeldingen din er viktig for oss i det arbeidet. Vennlig hilsen Kristian
Vært kunde i 56 år. Alle våre forsikringer i Gjensidige. Godt fornøyd
Hei Reidunn, For en fantastisk tilbakemelding. 56 år som kunde sier alt. Det er utrolig hyggelig å høre at dere har samlet alle forsikringene hos oss og at dere er godt fornøyd. Tilliten dere viser betyr mye, og den tar vi på største alvor. Tusen takk for at du deler erfaringen din, og for at du har valgt Gjensidige gjennom så mange år. Vennlig hilsen Kristian
Greit oppgjør, men litt vanskelig å laste opp kvittering og pasientjournal på rett sted.
Hei Annar, Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at oppgjøret ble greit. Samtidig skjønner vi godt at det er irriterende når det er vanskelig å finne riktig sted å laste opp kvittering og pasientjournal. Det skal være enkelt, ikke en hinderløype. Vi tar med oss tilbakemeldingen. Takk for at du valgte Gjensidige, og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling, får svar ved henvendelser, rask utbetaling
Hei Gerd, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, fikk svar når du tok kontakt og at utbetalingen gikk fort. Akkurat slik det skal være når du trenger oss. Takk for at du valgte Gjensidige, og for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian