Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei prosess, men tok lang tid på verksted. Skaden var ikke stor.
Hei Håkon Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at prosessen ellers var grei. Samtidig har du helt rett i at lang tid på verksted trekker ned opplevelsen, spesielt når skaden ikke var stor. Det skjønner vi er frustrerende. Ventetid hos verksted er noe vi jobber med å bli bedre på, sammen med samarbeidspartnerne våre. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Lynrask behandling av min avbestilling grunnet sykdom
Hei Tore Takk for tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at avbestillingen din på grunn av sykdom ble behandlet lynraskt. Når situasjonen er krevende, skal hjelpen komme fort og uten styr. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Meget god erfaring. Følte meg godt i varetatt. Viste med ord omtanke for meg som hadde mistet min beste venn
Hei Inger Tusen takk for at du deler dette med oss. Det gjør inntrykk å lese. Når man mister sin beste venn, er det en sorg som setter spor, og da betyr det mye å bli møtt med omtanke og forståelse. Det er godt å høre at du følte deg ivaretatt og møtt med varme i en vanskelig tid. Det er akkurat slik vi ønsker å være når livet gjør vondt. Takk for tilliten du har vist oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling av skade saker. Slipper å bruke mye tid på dette.
Hei May Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever skadebehandlingen som rask og enkel, og at du slipper å bruke mye tid på det selv. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Hei, Jeg var fornøyd med behandlinger min bil av hos Gjensidige ingen klager på. Tusen takk
Hei Supinya Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av bilen din hos oss, og at alt fungerte som det skulle. Takk for tilliten. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Måtte reise hjem tidligere p.g.a. sykdom for å få behandling i Norge. Ble syk 1.februar. Avgjort i april.
Hei Karstein Dette skjønner vi godt var en krevende situasjon. Å bli syk på reise og måtte reise hjem tidligere for behandling er belastende i seg selv. Når avgjørelsen i tillegg tar tid, blir det ekstra tungt. Vi ser at saken din strakk seg fra februar til april. Selv om noen saker krever mer dokumentasjon og vurdering, skal du oppleve tydelig informasjon og god oppfølging underveis. Hvis det ikke har vært godt nok her, tar vi det på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Oversiktlig, rask og effektiv behandling. Ingenting å utsette.
Hei Marit, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som oversiktlig, rask og effektiv. Slik skal det være. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Silje i Gjensidige