Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 29 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"Lojalitet har lite å bety"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Thomas for 27.02.2020 13.44

Gjensidige Forsikring har totalt 1816 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lojalitet har lite å bety"

Tidligere har lojalitet betydd noe, den tiden ser det ut som er forbi, i hvert fall hos Gjensidige. Jeg har vært trofast kunde hos Gjensidige i nærmere 20 år, og anbefalt dem til alle jeg har blitt rådspurt angående forsikring. Saken er at jeg betaler over 45 000,- i forsikring (etter at trafikkforsikringavgift er trukket i fra) til dem i året, og er vant med at forsikringene øker noe. Dette året har forsikringene økt med omtrent 4 000,-, nesten 10%. Når jeg tar kontakt med en kundebehandler, er det eneste svaret jeg får, at jeg har den beste prisen allerede, og at det er ingenting de kan gjøre, ingenting. Jeg prøver å forklare min lojalitet, mange forsikringer, og at om ikke han kan gjøre noe/hjelpe meg, så ønsker jeg å snakke med hans leder. Dette blir avfeid, med at han ikke kan gjøre det/love meg at noen kommer til å ta kontakt. Jeg forteller ham at jeg ikke kan sitte å vente i uvisshet, om noen kommer til å ta kontakt med meg, og at jeg ber ham følge dette opp, det kan han ikke love meg... Jeg har fått mange tilbud opp igjennom årene, både bedre og dårligere, men alltid vært lojal, den tiden er forbi hos meg også. Frende skal visst være bra, vant EPSI kåringen i 2019.

Bytt.no
"Lojalitet har lite å bety" skrev Thomas om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Knust skjerm"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var ukjent med bruk av forsikring ved skade på mobiltelefon og leverte den til Telia butikk. Etter innlevert telefon kommer melding fra Mobylife? Jeg skulle levert telefon med knust skjerm til Mobylife.. Ikke Telia butikk. Det var gang nr. 1 jeg var uheldig å knuse skjerm (‘skjermbytte). Jeg var forsikret hos Gjensidig og Telia. Jeg valgte dessverre Gjensidig hvor Trodde jeg hadde kr. 500 i egenandel. Jeg betalte faktura på kr. 2537 i butikk.. fikk kr. 537. Egenandel !. 2000.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utmerket, ønsker best pris"

Utmerket, men pris skulle vært bedre. Har ellers gode erfaringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Satt ned bonusen fra 70 til 60% etter 3mnd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt gjensidige i lang tid og har vært strålende fornøyd men når de plutselig setter ned bonusen etter opplysninger fra tidligere selskap som var storebrand hvor jeg faktisk hadde 70% men de hevder storebrand sier at jeg har hatt 60% enda jeg har skriftlig bevis på 70%., da tok tålmodigheten min slutt. Vært i kontakt med både Gjensidige og Storebrand men de skylder på hverandre og jeg sitter igjen med svarteper. Utrolig dårlig kundebehandling... Fraråder derfor Gjensidige som forsikringsselskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bytte av selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært kunder hos Gjensidige i snart 40 år, synes det er vanskelig å kommunisere med Gjensidige, ingen kontaktperson, bare div forskjellig personer som svarer på chat.

Gjensidige Forsikring har totalt 1816 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR