Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alltid hatt veldig gode erfaringer med Gjensidige forsikring.
Tusen takk, Finn Dette var en varm og oppmuntrende tilbakemelding. Det betyr mye for oss at du alltid har hatt gode erfaringer hos oss. At det er lett å få kontakt og at servicen oppleves god er akkurat slik det skal føles når du er kunde i Gjensidige. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi virkelig pris på. Hilsen Mathias
Ufattelig dårligt selskap,,Gjensidige var bra før. Men etter trafikkulykken jeg var i 16.09.2020 der jeg ble påkjørt av en semitrailer, da viste Gjensidige Forsikring seg fra en annen side,,TOTAL ansvarsfraskrivelse på en opplagt ulykke med varige skader,,3 stk spesialister i nevrologi som undersøkte meg tidsnært etter ulykken, alle 3 konkluderte med årsakssammenheng mellom ulykken og plagene mine. Tok Gjensidige ansvar?? NEI
Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at du er både skuffet og frustrert når du opplever at vi ikke har tatt ansvar i en så alvorlig sak. Slik skal det ikke føles. Store personskadesaker kan være krevende og krever grundige medisinske vurderinger før vi kan konkludere. Når du opplever at dine vurderinger ikke er blitt tatt hensyn til, er det noe vi må ta på alvor. Jeg vil gjerne at vi ser på saken din en gang til. Hvis du fortsatt har en aktiv skadesak, kan du sende oss en melding direkte under Mine skadesaker, slik at riktig team får innsyn i hele saken din. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage slik at vi går gjennom alt på nytt. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gi deg en opplevelse som står i stil med alvoret i situasjonen din. Hilsen Mathias
Fantastisk raskt og effektivt utført. Meget bra og god opplevelse.
Takk for den strålende tilbakemeldingen, Snorre. Så godt å høre at alt gikk raskt og effektivt og at du sitter igjen med en veldig god opplevelse. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Dårlig at ikke sekking av grunnmur dekkes av forsikringen
Takk for at du sier ifra, Morten. Jeg skjønner godt at du opplever dette som skuffende. Sekking av grunnmur dekkes dessverre ikke av forsikringen fordi dette regnes som naturlige og gradvise endringer i konstruksjonen. Det faller derfor utenfor det vi kan dekke, som må være skader som skjer plutselig og uforutsett. Jeg forstår likevel at dette kan føles frustrerende når du står midt i det. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å være tydeligere på hva forsikringen faktisk dekker. Hilsen Mathias
rask saksbehandling og grei informasjon tidlig var bra
Takk for den strålende tilbakemeldingen, Jan. Så godt å høre at du opplevde både rask saksbehandling og tydelig informasjon helt fra start. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det gir oss masse energi. Hilsen Mathias
God informasjon, ryddig og lett å melde skade. Rask behandlingstid og hyggelige saksbehandlere.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Kari. Så godt å høre at du opplever god informasjon, enkel skademelding, rask behandling og hyggelige folk på veien. Slik vil vi at det skal kjennes. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Dårlig saksbehandling! Følte saken min ble glemt Jeg meldte skaden 4. oktober og jeg måtte purre flere ganger for å få vite hvor saken stod.
Takk for at du sier ifra, Edel. Jeg forstår godt at dette oppleves både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Når en skadesak står stille så lenge, må vi få sett på den på nytt. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som følger saken gitt deg en oppdatering og sjekket hva som har stoppet prosessen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias