Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk raskt og effektivt utført. Meget bra og god opplevelse.
Takk for den strålende tilbakemeldingen, Snorre. Så godt å høre at alt gikk raskt og effektivt og at du sitter igjen med en veldig god opplevelse. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Dårlig at ikke sekking av grunnmur dekkes av forsikringen
Takk for at du sier ifra, Morten. Jeg skjønner godt at du opplever dette som skuffende. Sekking av grunnmur dekkes dessverre ikke av forsikringen fordi dette regnes som naturlige og gradvise endringer i konstruksjonen. Det faller derfor utenfor det vi kan dekke, som må være skader som skjer plutselig og uforutsett. Jeg forstår likevel at dette kan føles frustrerende når du står midt i det. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å være tydeligere på hva forsikringen faktisk dekker. Hilsen Mathias
rask saksbehandling og grei informasjon tidlig var bra
Takk for den strålende tilbakemeldingen, Jan. Så godt å høre at du opplevde både rask saksbehandling og tydelig informasjon helt fra start. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det gir oss masse energi. Hilsen Mathias
God informasjon, ryddig og lett å melde skade. Rask behandlingstid og hyggelige saksbehandlere.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Kari. Så godt å høre at du opplever god informasjon, enkel skademelding, rask behandling og hyggelige folk på veien. Slik vil vi at det skal kjennes. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Dårlig saksbehandling! Følte saken min ble glemt Jeg meldte skaden 4. oktober og jeg måtte purre flere ganger for å få vite hvor saken stod.
Takk for at du sier ifra, Edel. Jeg forstår godt at dette oppleves både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Når en skadesak står stille så lenge, må vi få sett på den på nytt. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som følger saken gitt deg en oppdatering og sjekket hva som har stoppet prosessen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Det skjedde som en forventer seg og det er slik et forsikringsselskap skall opptre
Takk for den fine tilbakemeldingen, Dennis. Selv om en skade alltid er kjedelig, er det godt å høre at du opplevde trygg og profesjonell hjelp gjennom hele prosessen. Slik vil vi at det skal kjennes når noe først skjer. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Mathias
Jeg har bare positive erfaringer fra innmeldte skader. Raskt og riktig oppgjør. Takk for fint skadeoppgjør.
Takk for den fine tilbakemeldingen, May. Så godt å høre at du har hatt gode opplevelser hver gang du har meldt skade. Raskt og riktig oppgjør er akkurat slik vi ønsker at det skal kjennes. Takk for at du deler. Hilsen Mathias