Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig saksbehandling! Følte saken min ble glemt Jeg meldte skaden 4. oktober og jeg måtte purre flere ganger for å få vite hvor saken stod.
Takk for at du sier ifra, Edel. Jeg forstår godt at dette oppleves både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Når en skadesak står stille så lenge, må vi få sett på den på nytt. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som følger saken gitt deg en oppdatering og sjekket hva som har stoppet prosessen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Det skjedde som en forventer seg og det er slik et forsikringsselskap skall opptre
Takk for den fine tilbakemeldingen, Dennis. Selv om en skade alltid er kjedelig, er det godt å høre at du opplevde trygg og profesjonell hjelp gjennom hele prosessen. Slik vil vi at det skal kjennes når noe først skjer. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Mathias
Jeg har bare positive erfaringer fra innmeldte skader. Raskt og riktig oppgjør. Takk for fint skadeoppgjør.
Takk for den fine tilbakemeldingen, May. Så godt å høre at du har hatt gode opplevelser hver gang du har meldt skade. Raskt og riktig oppgjør er akkurat slik vi ønsker at det skal kjennes. Takk for at du deler. Hilsen Mathias
Gjensidige har ikke gjort noe. Vi har betalt egenandel, men ingen fremdrift i vår skadesaken som ble først registrert inn i slutten av oktober 2025
Takk for at du sier ifra, Camilla. Jeg forstår godt at du er misfornøyd når saken din har stått stille så lenge. Slik skal det ikke være. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som følger saken din gitt deg en oppdatering og sjekket hva som har stoppet fremdriften. Du finner skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Hilsen Mathias
Raske og greie oppgjør. Lett å få kontakt. Fint med utbytte.
Takk for den gode tilbakemeldingen, Knut. Så fint å høre at du opplever raske oppgjør, enkel kontakt og at utbyttet betyr noe for deg. Slik vil vi at det skal kjennes å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele. Hilsen Mathias
Rask og enkel saksbehandling samt strålende service hos Autolakk
Takk for den fine tilbakemeldingen, Morten. Så godt å høre at både saksbehandlingen og opplevelsen hos Autolakk satt som den skulle. Slik vil vi at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Sju meter kai fikk en sprekk i betongdekke etter springflo. Ingenting ble dekket. Nær 2 mill for reparasonen. Feil i saksbehandling. Falsk beskrivelse av skaden. Aller verst: det ble sendt til Lovdata som relevant saksbehandling. Dessuten har rapporten gitt inntrykk av dårlig vedlikehold og at sjøbunnen ga etter. Begge deler er feil. 22 m tørrmur hvor 16 m på fast berg som er synlig.
Takk for at du sier ifra, Reidun. Jeg forstår godt at dette oppleves både feil og svært belastende. Når du mener vurderingen av skaden ikke stemmer, må vi se på saken igjen. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som kjenner saken gått grundig gjennom både vurderingene og dokumentasjonen du viser til: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage hvis du mener vi har gjort feil. Her finner du informasjon om hvordan du gjør det: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Mathias