Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en hyggelig avtale, fikk jeg et godt tilbud.
Hei Hilmar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du fikk et godt tilbud etter en god prat. Slik skal det føles, tydelig, enkelt og med noe som passer for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
For lang behandlingstid. Tvingte på oss et kontaktoppgjør som vi var tydelige på fra start at vi ikke ønsket.
Hei, Dette var ikke en god opplevelse å lese om. Lang behandlingstid og en løsning du opplever å ha blitt presset inn i, er ikke slik det skal være. Når du er tydelig på hva du ønsker, skal vi lytte til det og forklare hvilke alternativer du har, og hvorfor vi eventuelt anbefaler noe annet. Du skal ikke sitte igjen med følelsen av at vi fraskriver oss ansvar. Vi vil veldig gjerne se nærmere på saken din og forstå hva som har skjedd. Da kan vi også vurdere om noe bør gjøres annerledes. Hvis du har en pågående sak, kan du skrive til oss her, så tar vi det videre med en gang https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Dette ønsker vi å rydde opp i. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Se dette jeg skrevet tidligere. Fikk ikke hjelp fra deres samarbeidspartners online tjeneste, ikke fra saksbehandler i det heletatt. Landet på sykehus med mye store inngrep enn dette skulle være hvis deres forsikring og rutiner skulle fungere som det skal og folk forventer fra en tjeneste de betaler før.
Hei Dace, Dette var veldig alvorlig å lese. Når du forteller at du ikke fikk hjelp, og at det endte med sykehus og større inngrep enn nødvendig, så gjør det sterkt inntrykk. Slik skal det ikke være. Du skal få hjelp når du trenger det, og løsningene våre skal fungere i praksis. Vi beklager at du ikke fikk støtte fra verken samarbeidspartner eller saksbehandler. Her har vi ikke levert godt nok, og det ønsker vi å ta tak i. Vi vil forstå hva som har skjedd i saken din og hva vi kan gjøre for å rette opp. Ta kontakt med oss, så følger vi deg tett videre. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din med en gang https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du heller vil snakke med oss, kan du ringe 915 03 100. Vi er her for deg, og dette skal vi jobbe for å få ryddet opp i. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og effektiv saksbehandling. Fikk god hjelp med det samme.
Hei Yngve, Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du opplevde saksbehandlingen som både rask og effektiv, og at du fikk hjelp med en gang. Når noe skjer, skal det være enkelt å få støtte, og godt å vite at vi er der for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Hyggelig og rask respons. veldig fornøyd med de hyggelige damene som jeg snakket med på reise plusd
Hei Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høre at du fikk rask og god hjelp, og at du opplevde samtalene som hyggelige. Når du tar kontakt med oss, skal du bli møtt på en trygg og positiv måte, og få hjelpen du trenger. Så bra at du er fornøyd med oppfølgingen på Reise Pluss. Det setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Dere har vært ærlig med meg og hva jeg kan forvente utfra skade/uhell jeg har vært ute for.
Hei Arild, Takk for at du deler dette med oss. Det betyr mye å høre at du opplevde ærlighet rundt hva du kunne forvente i situasjonen din. Når uhellet først er ute, er det viktig at du får tydelige svar og en trygg oppfølging hele veien. Så fint at det fungerte slik for deg. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Vi setter stor pris på det. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Opplevde at Gjensidige ikke informerte og behandlet saken uten noe informasjon i over to år. De valgte også å tro mindre på sin kunde enn motparten i bilskadesaken.
Hei Magnus, Dette var ikke godt å lese. To år uten tydelig informasjon er altfor lenge, og vi forstår godt at det oppleves utrygt. Du skal få løpende oppdateringer i en skadesak, og vite hva som skjer underveis. Her har vi ikke vært gode nok. Når det gjelder vurderingen av skyld i en bilskadesak, baserer vi oss på dokumentasjon, uttalelser fra begge parter og gjeldende regelverk. Men du skal oppleve at vi lytter til deg og tar forklaringen din på alvor. Hvis du sitter igjen med følelsen av at vi ikke har gjort det, så må vi se på saken din på nytt. Vi vil gjerne hjelpe deg videre og rydde opp. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så går vi gjennom saken din en gang til: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Dette skal vi finne ut av. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige