Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige gjøres en god jobbe å tenke mye på kundene.
Hei Juan Tusen takk for gode ord! Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos oss, og at du opplever at vi bryr oss om kundene våre. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg og alle som velger oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ryddige ang skade på eiendom, også tidligere skade i bolig.
Hei Svein Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du har fått ryddig hjelp både nå og tidligere når det har vært skade på eiendommen din. Vi setter stor pris på tilliten din, og vi skal fortsette å være her når du trenger oss. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Litt problemer med å forstå hvordan skadelisten skulle settes opp. Ellers rask og effektiv behandling. Meget godt fornøyd
Hei Tore Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med behandlingen, selv om det var litt knot med skadelisten. Vi jobber hele tiden for å gjøre det enklere å melde skade, så tilbakemeldingen din er verdifull for oss. Takk for at du valgte oss. Vi håper du får en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Som jeg skrev ikke opplevd dette før. Ringte Gjensidige da kofferten ikke kom. fikk grei beskjed hva jeg skulle gjøre. Da jeg kom hjem ringte jeg igjen ang levere kvitteringer for klær jeg hadde kjøpt. Det ble ordnet pr tlf. Så veldig bra og fornøyd
Hei Inger Så godt å høre at du fikk god hjelp da kofferten din ble borte! Vi vet hvor stressende det kan være, og derfor er det ekstra fint at du opplevde prosessen som enkel og ryddig. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Har bare positivt å si om Gjensidige forsikring. Har aldri noe problem fra dem.
Hei Jan Så hyggelig å høre! Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Vi blir glade når alt fungerer som det skal, og du slipper bekymringer. Vi lover å fortsette å gjøre vårt beste for deg. Vi er her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Klare i sin innformasjon og lett å forstå og er direkte
Hei Bjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at informasjonen var klar, lett å forstå og rett på sak. Akkurat slik vil vi at det skal være når frontruten skal skiftes. Hvis du trenger hjelp igjen, er det bare å ta kontakt. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
2 times o didnt get full coverage from the insurance.
Hei Guillermo Det er leit å høre at du ikke har fått full dekning to ganger. Vi ønsker at alle skal forstå hva forsikringen dekker, og hvorfor et eventuelt avslag skjer. Hvis du er uenig i en avgjørelse, kan du alltid be oss om en ny vurdering. Du kan også klage på vedtaket hvis du mener det er feil. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din sammen. Vi vil at du skal føle deg trygg på at vi gjør en grundig og rettferdig vurdering. Vennlig hilsen Kristian