Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.
Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Jahya og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
De er helt fantastiske til og ordne opp, hvis det er noe en lurer på. Raskt oppgjør
Dem sende faktura til gamle adresse, etter jeg snakket med dem.
De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver. Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.
Ventet 5 mnd på oppgjør. Når endelig oppgjøret skulle komme, fikk jeg ikke leiebil i reparasjonstiden. Selv med dette i avtalen. Bør gjøre noe med kundebehandling og responstid. 5 mnd er alt for lenge. Veldig avhengig av hvem som sitter på saken.