Gjensidige Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med gjensidig forsikring,de har altid hjulpet meg,når jeg har hatt behov for det, kundeopplevelsen som jeg føler når jeg ringer dem er utrolig bra,jeg er svært fornøyd med dem
De som tror de er godt forsikret gjennom arbeidsgiver som bruker Gjensidige skadeforsikring, ved evt skade/uhell på arbeidsplassen må tenke om igjen! Ble selv alvorlig skadet på jobb, og har som de fleste andre vært syk/vært hos lege. Vet dere at de samarbeider med NAV, og at begge instanser avgjør skjebnen din ut ifra ufullstendige epikriser/journaler uten å en gang prate med deg! Det visste ikke jeg før jeg selv opplevde det. Så jeg anbefaler alle å styre unna Gjensidige. Det er mange som jobber i utsatte yrker som er avhengig av en god forsikring hvis uhellet er ute.
Over 1 år på saksbehandling. Samt noe uryddighet. Ble påkjørt Bakfra med bil, en rekke samtaler angående, skyldfordeling.
Har fått god hjelp og utbetalt erstatning etter skade både på hus, mobiltelefon og verdigjenstand. Veldig godt fornøyd med både pris og dekning.
Stor prisstigning . Var vennlig billigere tidligrr
Oversiktleg og greitt å nytte nettsida. Dersom det er spørsmål er det fort å få svar
Etter en økning på 26% uten forvarsel og noe som helst endringer i kundeforhold og ingen skadehistorikk prøvde jeg, som TEKNA medlem med avtale, å få en dialog men ble totalt avvist uten diskusjon. Dette er ikke spesielt betryggende og ett bytte er nok snart på vei.