Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er en forsikring før skade og en etter. Sjekk hvordan den funker etter skade har skjedd. Gjensidige er 100 % med deg!
Hei Linda For en utrolig fin tilbakemelding. Du treffer spikeren på hodet. Det er når noe har skjedd at forsikring virkelig betyr noe. Veldig godt å høre at du opplever at vi står 100 prosent med deg når du trenger det. Det er akkurat det vi jobber for, hver eneste dag. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
God dekning på forsikring, og bra service ved kundeservice
Hei Kenneth Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen på helseforsikringen, og at du opplevde god service da du var i kontakt med kundeservice. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Jeg kommer aldrig til å gi dem noe som helst god omtale. Da min sak var ferdig ble jeg utkasta fra dem
Hei Kag Dette er vondt å lese. Det er leit at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse, og følelsen av å bli kastet ut etter at saken var ferdig. Slik skal det ikke oppleves. Når et kundeforhold avsluttes, skal du få tydelig informasjon om hvorfor, og oppleve å bli behandlet med respekt hele veien. Hvis dette ikke har skjedd, har vi ikke vært gode nok. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din, og forklare bakgrunnen på en ryddig og forståelig måte. Hvis noe er håndtert feil, tar vi ansvar for det. Du kan ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din sammen. Vennlig hilsen Kristian
Overaskende ukomplisert. Så for meg lang behandlingstid med mye frem og tilbake. Noe som man ikke gleder seg til når man først og fremst har behov for bistand. Fylte ut i appen og alt ble ferdigbehandlet automatisk uten om og men. Veldig godt fornøyd.
Hei Arild Så hyggelig å lese. Det er ekstra godt å høre at det ble enklere enn du hadde sett for deg, og at alt kunne løses raskt og automatisk i appen. Når du først trenger hjelp, skal veien være kort og uten unødvendig styr. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Veldig godt mottatt av saksbehandler. Har ingen ting å klge over.
Hei Arne Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du ble godt mottatt av saksbehandleren, og at alt fungerte slik det skulle for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige har jeg brukt i adskillige år, og med god nytte hele veien. Presise, ryddige og positive.
Hei Håkon Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du har brukt oss i mange år, og at erfaringene dine har vært gode hele veien. Presis, ryddig og positiv er akkurat slik vi ønsker å være for deg. Si ifra hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre. Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med forsikringen, men ikke med takstmannenen. Svært mangelfull kommunikasjon og oppfølgingsevne.
Hei Julius Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med forsikringen, men det er ikke greit at du har hatt en dårlig erfaring med takstmannen. Mangelfull kommunikasjon og oppfølging skal ikke skje. Dette tar vi på alvor. Takstmannen er en viktig del av kundeopplevelsen, og her høres det ut som vi ikke har levert som vi skal. Det vil vi gjerne følge opp nærmere. Hvis du vil, kan du kontakte oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din og tar dette videre https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian